Tekoppen Betatt av forumet Novemberlykke 2015 Marsboere 2020 3 Feb 2020 #1 Jeg laget gulrotkake i går og har masse ostekrem til overs. Er det noen av dere som vet om den kan fryses?
Jeg laget gulrotkake i går og har masse ostekrem til overs. Er det noen av dere som vet om den kan fryses?
B B Elsker forumet 3 Feb 2020 #2 Tekoppen skrev: Jeg laget gulrotkake i går og har masse ostekrem til overs. Er det noen av dere som vet om den kan fryses? Klikk for å utvide … Jeg har frosset den på kaka,og det gikk bra. Ville prøvd.
Tekoppen skrev: Jeg laget gulrotkake i går og har masse ostekrem til overs. Er det noen av dere som vet om den kan fryses? Klikk for å utvide … Jeg har frosset den på kaka,og det gikk bra. Ville prøvd.
Stolt mamma Forumet er livet Septemberbarna 2019 3 Feb 2020 #3 Tekoppen skrev: Jeg laget gulrotkake i går og har masse ostekrem til overs. Er det noen av dere som vet om den kan fryses? Klikk for å utvide … mulig den blir litt kornete når den tines (yoghurt feks blir det), men smaken er det samme.
Tekoppen skrev: Jeg laget gulrotkake i går og har masse ostekrem til overs. Er det noen av dere som vet om den kan fryses? Klikk for å utvide … mulig den blir litt kornete når den tines (yoghurt feks blir det), men smaken er det samme.
All song Forumet er livet Julibarna2014 Aprillykke 2016 3 Feb 2020 #4 Frys den ned så pisker du den på nytt nær den er tint.