Fryse ned melk

Frk.Håpfull

ønsker oss lillebror eller Lillesøster<3
Aprilbarna`15
tenkte jeg skulle starte å fryse ned litt melk, siden jeg syns jeg har fått litt mindre melk de siste dagene så må pompe litt får å få opp melkeproduksjonen igjen, så da er det bedre å fryse ned en å helle ut melka:) Men sånne fryseposer til melk, er det forskjelige merker? noen bedre en andre? bruker avent manuel pompe, fins det poser i avent?
Har lest at noen ikke bruker morsmelk fryseposer, å fryser ned i andre ting, men hva er andre ting? [:D] hehe. Ble vistt mange spørsmål på en gang:) Hva koster foresten sånne poser?

Jeg bruker Avent sine beger med lokk til å fryse ned melken i. Er veldig fornøyd med disse og kommer til å bruke de til å fryse med mat til lillegutt når den tid kommer. Bare å rengjøre og koke etter bruk.
Du får kjøpt de på Apoteket

har brukt mendela sine poser.. syns de er veldig greie :) fåes på apoteket

Jeg har avent begerne, men enda ikke prøvd de. Med "andre ting" kan være et eksempel helsesøster km med som å bruke vaskede matglass.

Alt som kan kokes/steriliseres kan brukes. Bruker selv avent sine beger. Kan brukes om igjen og du får med sånne tuter så de kan brukes som flaske og.

Back
Topp