Fryse morsmelk

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Er det noe som fryser ned morsmelk i terninger her? Kan jeg fryse i vanlig isbitposer?

Er det noe som fryser ned morsmelk i terninger her? Kan jeg fryse i vanlig isbitposer?
Du kan sikkert gjøre det, men er det ikke vanskelig å få melken i de posene? Jeg kjøpte avent bokser på 180ml på apoteket for jeg ville ha noe som kunne steriliseres.

Du kan sikkert gjøre det, men er det ikke vanskelig å få melken i de posene? Jeg kjøpte avent bokser på 180ml på apoteket for jeg ville ha noe som kunne steriliseres.

Tenkte litt på det jeg også... Men hva med sånne brett man fryser isbiter i? Skal fryse i sånne bokser også, men kunne også tenke meg å fryse noe ned i mindre deler :)

Tenkte litt på det jeg også... Men hva med sånne brett man fryser isbiter i? Skal fryse i sånne bokser også, men kunne også tenke meg å fryse noe ned i mindre deler :)
Du kjøper en liten trakt (tror jeg kjøpte min på Jernia), den fører du ned i åpningen på isbitposen, så er det bare å helle i vei, UTEN søl :D

Hvorfor fryser man i melk i isbiter? Er det noe dere bruker det til som er genialt som jeg ikke har fått med meg? :D

Og, ein isbit tilsvarar om lag 15 ml, då æ det lett å rekne seg fram til kor mange ein må ha om ein skal tine opp til flaske :-)

Back
Topp