Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan sikkert gjøre det, men er det ikke vanskelig å få melken i de posene? Jeg kjøpte avent bokser på 180ml på apoteket for jeg ville ha noe som kunne steriliseres.Er det noe som fryser ned morsmelk i terninger her? Kan jeg fryse i vanlig isbitposer?
Du kan sikkert gjøre det, men er det ikke vanskelig å få melken i de posene? Jeg kjøpte avent bokser på 180ml på apoteket for jeg ville ha noe som kunne steriliseres.
Du kjøper en liten trakt (tror jeg kjøpte min på Jernia), den fører du ned i åpningen på isbitposen, så er det bare å helle i vei, UTEN sølTenkte litt på det jeg også... Men hva med sånne brett man fryser isbiter i? Skal fryse i sånne bokser også, men kunne også tenke meg å fryse noe ned i mindre deler
Du kjøper en liten trakt (tror jeg kjøpte min på Jernia), den fører du ned i åpningen på isbitposen, så er det bare å helle i vei, UTEN søl
Hvorfor fryser man i melk i isbiter? Er det noe dere bruker det til som er genialt som jeg ikke har fått med meg?
Perfekt å blande i hjemmelagde moser og mat når de kan spise fast føde. F.eks potetmos med mm osv..Hvorfor fryser man i melk i isbiter? Er det noe dere bruker det til som er genialt som jeg ikke har fått med meg?
Hvis du vil ha mindre mengder er isbiter fint men jeg tenker å putte de i et sånt nett og la lille gnage på når det klør som verst i munnen
Perfekt å blande i hjemmelagde moser og mat når de kan spise fast føde. F.eks potetmos med mm osv..
Så lurt! Hadde dere testa å fryse i poser? Fungerer det greit?
Fungerer utmerketSå lurt! Hadde dere testa å fryse i poser? Fungerer det greit?