Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Store poser liksom, eller som isbitterninger? Store poser får man bestilt på div babybutikker.det skal visst finnes egene poser for å fryse ned mm.. vet ikke hvor man får tak i det, men så noe om det på en ammehjelpside.. så kanskje de vet hvor man får tak i det![]()
aner ikke hvor store posene er, bare så det stod noe om porsjonsposer, men hvor store de porsjonene er vet jeg ikke. var bare innom sida for å se hvor lenge fersk mm kunne stå i kjøleskapStore poser liksom, eller som isbitterninger? Store poser får man bestilt på div babybutikker.
Når de er så gamle at de begynner med grøt tåler de vel mer enn når de er så små som våre er nå?Jeg fryser ned i avent begere. Usikker på om 120 ml holder til ei flaske her, men høres lurt ut å fryse noen mindre porsjoner også. Så kan man ta opp hvis det blir for liteog lurt tips med isbitterninger til grøt. Er det sterilt nok med slike isbitposer liksom?
Det er santNår de er så gamle at de begynner med grøt tåler de vel mer enn når de er så små som våre er nå?jeg fryser ihvertfall i vanlige isbitposer samt Medela-posene. Posene rommer inntil 150 ml, veldig praktisk - tar lite plass i frysa og er raske å tine/varme. Regner med det går an å bruke slike selv om du pumper med andre enn Medela, evt bare helle over etter pumping,