Fryse medlemskapskapet på SATS

Sprettmusa

Glad i forumet
Sliter med bekkenløsning og må derfor kutte ut aerobic/div andre morsomme gruppetreninger i sal, samt spinning.
Skal heller begynne på bassengtrening for gravide tenkte jeg.
Så nå vurderer jeg sterkt å fryse medlemskapet mitt på SATS.

Men holder det å dra innom å si ifra (evnt. nok at de ser magen?)
..eller må jeg ha med meg en legeerklæring?

Jeg troooor du må ha med lege erklæring[&:] Men går jo ann å prøve seg uten også [:)]

Jeg har fryst mitt medlemsskap, trengte ikke noe erklæring[:)] De har heller ingen rett til å kreve det...

ORIGINAL: MiniG

Jeg har fryst mitt medlemsskap, trengte ikke noe erklæring[:)] De har heller ingen rett til å kreve det...

ORIGINAL: MiniG

Ok. Da skal jeg dra innom på mandag å fryse det[:)]

Men tror jeg tar med meg helsekortet i tilfelle jeg skulle treffe på noen alvorlig tverre[8D]

Æ trengte ingenting med meg. Holdt med at de så magen. [:)] Det var på langnes, så hvis du skal dit så trur æ ikke du treng helsekortet.[:)]

ORIGINAL: nalasweet

Æ trengte ingenting med meg. Holdt med at de så magen. [:)] Det var på langnes, så hvis du skal dit så trur æ ikke du treng helsekortet.[:)]

Ja, det e på Langnes æ ska[:)]
Kor lenge frøs du det?

Æ frøys det ut mars. Hadde sikkert ikke trengt å fryse det så lenge, men hvis det no skulle bli ks denne gangen også så kan man jo uansett ikke trene før det har gått 6 uker, så da fant æ ut at det va det beste. Kan jo oppheve frysinga når man sjøl vil.[:)]

Skal fryse mitt jeg også.. Jeg trener på Spenst og jeg mener at de ikke krever noe som helst av begrunnelse.

Jeg har bare ikke ork om dagen og da blir det dumt å bare være støttemedlem. Bedre å spare pengene eller bruke de på noe man har glede av..
Kommer nok til å fryse det frem til 1. mai eller noe sånt jeg.. Det er vel greit med et par-tre måneder pause etter fødsel?

Back
Topp