Fryse innsett

I

IsabelLJ

Guest
Hei

er det noen som har erfaring med hcg støtte ved fryseinnsett ?

hausken sa det var normalt ved fersk med ikke frys. Føler jeg har lest om folk som har fått ved frys også.

Hei

er det noen som har erfaring med hcg støtte ved fryseinnsett ?

hausken sa det var normalt ved fersk med ikke frys. Føler jeg har lest om folk som har fått ved frys også.
Har kun hatt det på fryseinnsett, og skal ha det på neste innsett også. Forrige gang utgjorde det ingen forskjell da :/

Kan jeg spørre hvilken dag? Var det ovitrelle ? Privat eller offentlig ?

Jeg fikk det ved fryseforsøk denne runden. 9 klikk samme dag som innsett, 9 klikk to dager etter, så 9 klikk fire dager etter innsett.

Tilhører offentlig klinikk.

Jeg fikk det ved fryseforsøk denne runden. 9 klikk samme dag som innsett, 9 klikk to dager etter, så 9 klikk fire dager etter innsett.

Tilhører offentlig klinikk.
Såpass. Fikk beskjed om at det ikke var vanlig på FER da jeg sa jeg ville ha det (privat). Hadde det ved forrige fersk da fikk jeg en liten gutt. Og føler det kan ha hjulpet:)

Jeg har hatt to fryseforsøk og ikke hcg-støtte på noen av de! Jeg spurte sist gang, og de sa det ikke var noe vits for meg.:)

Har hatt fem fryseforsøk og brukt hcgstøtte ved to av dem. De var de to gangene jeg ikke ble gravid. Sikkert tilfeldig, men var altså ikke til hjelp for meg. Lykke til!

Har tidligere fått klikk med ovitrelle. Denne gangen var det faktisk en sprøyte gonapeptyl på kvelden dagen etter innsett. Ble gravid. :)

Back
Topp