Fryse forsøk

Mzsugar

Betatt av forumet
Hei hei.
Fikk en nydelig gutt på sist ivf. Var vår 2.forsøk.Han er 7 måneder snart. Og vi begynner allerede på søsken forsøk nå. Har 1 egg på frys. Noen som har erfaring med fryse forsøk? Fra første forsøk fikk vi 4 på frys og ingen overlevde optining så litt nervøs for det skal skje igjen. Skal på Ul på mandag.

Hei! Jeg har vært gjennom fryseforsøk tre ganger. Første gang overlevde ett av to egg, ble ikke gravid. Andre gang tok de opp ett egg og det overlevde, ble gravid og han er nå 1 år! På mandag satte vi inn det siste fryseegget som heldigvis overlevde det også, spent på hvordan det går denne gangen. Vet hvor spennende det er når man har ett egg på frys. Håper ditt overlever:-)

Har vært gjennom noen fryseforsøk, de fleste har overlevd hos meg. Ble gravid en gang med endte i tidlig SA.

Lykke til :-)

Tusen takk for svar... ja dagan går så sakte når man vente.man håpe jo på det beste men så tør man ikke å ha altfor store forhåpninger heller..

Hadde to egg i et strå, et overlevde tining og jeg er 15 uker på vei nå :-) Hadde ikke helt troa, men det var absolutt mulig!

Krysser fingre for deg! Spennende med søskenforsøk :-)

Å er så spent.. håpe virkelig at det går :) takker for all gode tanker :)

Jeg er også gravid med første frys. Begge to overlevde, et av dem festa seg. Lykke til!

Jeg har hatt 3 fryseforsøk i naturlig syklus. Alle overlevde tining, men ville dessverre ikke feste seg. Krysser fingrene for deg!

Så spennende :) håper virkelig at alt går bra:)

Hatt to runder med egg på frys. Første runde overlevde de ikke tining. Andre runde sitter jeg med en gutt på straks 1 år og 2 mnd. Har 3 til på frys og håper en av de overlever opptining til søskenforsøk

Back
Topp