fryse forsøk

pantera

pantera
vi skal ha fryse forøk i slutten/starten mai-juni.
jeg ser det er flere som får satt inn 2 egg,er det etter eget ønske eller er det vanlig?
det må vel øke sjansen for tvillinger det,hvis det først slår til... bare lure litt.
for min del håper jeg bare på 1 barn til. :thumleft

vi skal ha fryse forøk i slutten/starten mai-juni.
jeg ser det er flere som får satt inn 2 egg,er det etter eget ønske eller er det vanlig?
det må vel øke sjansen for tvillinger det,hvis det først slår til... bare lure litt.
for min del håper jeg bare på 1 barn til. :thumleft

det var eget ønske ja...siden vi hadde to mislykkede forsøk tidligere, så tenkte vi at vi hadde en dobbelsjanse da, håpte at hvertfall et av de festet seg...viste seg at begge to gjorde det, og var selvfølgelig i himmelen, overlykkelig...men endte at jeg mistet dem i 5.måned, og det er ufattelig tungt å miste to, har ingen fra før heller.... så nå går vi bare for et, tør ikke å risikere å miste to en gang til...får heller ikke lov til å sette inn to nå ettersom de har funnet noe på meg så det er lett for meg å miste...og tvilling er jo risikosvangerskap

uff så trist,håper virkelig at det sitter neste gang.
krysser fingrene for dere.

Mine egg var fryst i 1+2+2 (fem egg på tre strå). De tinte det første egget først. Da det ikke tålte tiningen, så tinte de de neste to og da fikk jeg tilbudet om å sette inn to.

Back
Topp