Fryse - et symptom?

minoja

Elsker forumet
Noen som vet lm å fryse er eg symptom på graviditet? Jeg fyrer og fyrer og gradestokken er over 23 i stua og enda fryser jeg!! Greit det var effektive -8 i dag ute, men jeg trodde puppene skulle falle av i bilen:hilarious: jeg gruer meg faktisk for å gå ut. Jeg har ikke feber. Er litt småforkjøla men ikke syk.
Vurderer å melde midlertidig flytting til syden hvis de har 24 grader og opp der;)
Er vi flere som fryser? Hvordan i alle dager skal man overleve vinteren når man har det slin allerede nå:rolleyes: scooterdress i byen?:hilarious:

Jeg fryser helt ekstremt, men vet ikke om det er et symptom.

Ja! Det er en av mine sikreste graviditetstegn. Fryser besatt. Ligger med ullundertøy og ullsokker om nettene ;) Må ta lange vaaaarme dusjer for at kulden skal slippe:coldfeet:

Jeg holder på å fryse meg fordervet..! :confused: Iskaldt uansett hvor jeg er, avhengig av ullgenser og ullsokker, må ha pledd på hvis jeg skal se på TV og har ullgenser, bukse og ullsokker på under tykk dundyne om natta. :p

Er normalt en frossenpinn, men nå fryser jeg enda mer enn vanlig. Bor under ullpleddet når jeg er hjemme og går ingen steder uten stilongs og ullsinglet pluss ullgenser nå for tiden:p

Jeg også!!! iskald på nesa, beina, hendene.. frysninger over hele kroppen og stive, vonde nipler :D :D :D

Samme her! Aldri hørt om annet enn at alle blir så varm i graviditeten før.
Jeg er alltid frossen av meg, men nå er det helt ekstremt! Om natten sover jeg med pysj, ullsokker, varmeflaske og to dundyner og på dagen bor jeg i ullklær og sitter foran vifteovnen når jeg kan. Det er så vondt å fryse hele tiden...! [emoji51]

Jeg begynte å fryse for noen uker siden og vært gravid bare 2 uker (fra EL og frem til nå) så mistenker at det også kan ha en sammeheng med at det nå er kaldere ute og dermed også inne hos de fleste. Kroppen vil bruke litt tid på å vende seg til kulde etter en varm sommer.
21-22 grader og gulvkaldt er for meg for kaldt så må på med ullsokker og pledd uansett :)

Jeg er også ekstremt frysepinne for tiden!
Samboer sitter med t-skjorte og oppbrettet joggebukse, mens jeg sitter under ett pledd med ull og masse klær på, og skjelver omtrent av kulde. Er ikke kald, men jeg hutrer...
Snart forlanger jeg at vi begynner å fyre i peisen!

Back
Topp