Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal du ikke ta noen medisinerNoen som har gjort dette? Første gang jeg skal gjennom det nå i juni.. Har kun hatt ivf og frys i styrt syklus før..
Hva slags medisiner har dere tatt?
Tenkte også å kjøpe babyklisterIngen medisin i naturlig syklushelt topp ;-) eneste jg har prøvd for første gang nå er babyklister
![]()
Håper det ordner seg for deg. Jeg måtte fjerne den ene egglederen da den var ødelagt av endometriose. Jeg slapp medisiner under mine fryseforsøk heldigvis. Lykke til!Jeg skal gå på letrozol fikk jeg beskjed om.. For å modne ett egg.. Sikkert for å gjøre kroppen mer klar.. Har tette eggledere og endometriose
Hvordan gikk dine forsøk da?Håper det ordner seg for deg. Jeg måtte fjerne den ene egglederen da den var ødelagt av endometriose. Jeg slapp medisiner under mine fryseforsøk heldigvis. Lykke til!
Ja? Vet ikke hvordan eller hvorfor dette gjøres jeg.. Men skal visst det.. Skal sette inn et fryseegg, og skal gå på letrozol i forkant.. Er dette helt høl i hue?Du skal både få satt inn frys OG modne egg?
Aner ikke om det er vanlig, hadde nettopp frys i styrt syklus. Håper letrozolen gir deg ett bonus egg og vips så har du tvillingerJa? Vet ikke hvordan eller hvorfor dette gjøres jeg.. Men skal visst det.. Skal sette inn et fryseegg, og skal gå på letrozol i forkant.. Er dette helt høl i hue?![]()
Ja det hadde vært noe!Aner ikke om det er vanlig, hadde nettopp frys i styrt syklus. Håper letrozolen gir deg ett bonus egg og vips så har du tvillinger![]()
Jo etter et par så ble jeg gravidHvordan gikk dine forsøk da?![]()
Så bra! Gratulerer! Da er det håp!Jo etter et par så ble jeg gravid![]()