Frykter du bekkenløsningsplager?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Ja, men det er vel fordi jeg hadde det i forrige svangerskap, og jm var ærlig med meg og sa at jeg kom mest sannsynlig til å få det ved neste graviditet også..
Men det er verdt det, til slutt, selv om det var fryktelig vondt og ubehagelig..

Ja, men det er vel fordi jeg hadde det i forrige svangerskap, og jm var ærlig med meg og sa at jeg kom mest sannsynlig til å få det ved neste graviditet også..
Men det er verdt det, til slutt, selv om det var fryktelig vondt og ubehagelig..

Hvor tidlig fikk du plager og hvor hardt rammet ble du?

Hvor tidlig fikk du plager og hvor hardt rammet ble du?
Begynte smått i uke 16. Var veldig plaga, men ikke så ille at jeg trengte krykker.. Fysioterapauten ga opp, for det var ikke noe som hjalp meg. Prøvde akupunktur 3-4 ganger, det følte jeg hjalp i 2-4 timer, men det var jo så utrolig dyrt..
Blei helt fin igjen noen mnd etter fødsel, heldigvis :D

Har allerede fått det her. Akkurat som sist, tidlig. Som sagt er det jo hormonelt og kan ikke si at det var gledelig. Håper det holder seg slik det er nå. Er vanskelig å tilrettelegge jobben min siden jeg jobber som kokk og står og går hele dagen..

Uff ja :-( jeg fikk det rundt uke 18 sist svangerskap og syns det var tidlig. Har den siste tiden kjent igjen den velkjente ilinga nedover rompa som jeg hadde sist og det bekymrer meg stort. Bekymrer meg fordi det var så forferdelig sist og at jeg jobber ibhg og triller trillingvogn flere ganger i uken blant annet.. Jeg har slitt på jobb de siste dagene og det liker jeg ikke..

Frykter det har begynt her nå:-( hatt det med de to andre å,men ikke så tidlig!!! Så syntes dette var overdrevent tidlig! Håper det bare er noe som går over,men ser mørkt på det...:-/

Back
Topp