Frykter det verste... *oppdatert*

Krysser fingre og tær for at dette går bra!!

Krysser det jeg har!

Håper det går bra[:)]

Det gikk desverre fort i svingene her- nå er nok resten også kommet ut. Har hatt store smerter og nokså kraftig blødning, med store klumper. Så regner med at det er kommet med alt nå. [:(] Må jo så klart tilbake på sykehuset og få det bekreftet, men tror ikke det er noe håp nei! Men nå får vi hvertfall medisinsk hjelp, vi skulle få noe tabeletter som skulle gjøre eggene mine sterkere, eller noe i den duren. Så håpet er ikke ute enda hvertfall- vi får se fremover [:)]

Dere er en super gjeng! Takk for støtte i et vanskelig døgn! Og lykke til med resten av gjengen [:)]

huff... [>:]

*stor klem*

Ta vare på hverandre..

ORIGINAL: Anne L

Så trist[:o] Lykke til med framtidige svangerskap!

[:(]

Så trist da.

Stor klæm kommer din vei

skikkelig trist:( er jo ikke slik det skal gå, men håper med litt hjelp at eggene dine blir store og sterke, er det pergotime du skal gå på?

ORIGINAL: tigergirl

skikkelig trist:( er jo ikke slik det skal gå, men håper med litt hjelp at eggene dine blir store og sterke, er det pergotime du skal gå på?

Jeg vet ikke hva de heter, fikk bare beskjed tidligere i dag at om det ble abort, skulle jeg få medisin til hjelp til neste gang! ...og nå gikk det jo galt... Regner jeg med hvertfall, jeg må jo få det bekreftet. Men har ikke noe håp om at det er liv der nei.

Det er så merkelig. Tidligere i dag VAR det et hjerte som slo, 7-8timer senere er det borte [&:]

uff, klemmer sendes din vei
lykke til videre[:)]

dette var trist, tenker masse på deg!!!! hang in there, ikke gi opp... så tenker jeg du kommer snikende innpå om noen mnd og oppdaterer oss m at du har en liten spire på lur [:D][:)] 

Stor klem.... lyyyykke tiiillll...[:)]

ORIGINAL: *Stella*

Krysser fingre og ben!

Back
Topp