Frykter det verste... *oppdatert*

KatrineT

Flørter med forumet
Nå har jeg en svak blødning, og frykter at dette er slutten... Igjen! [:(] Venter på oppringing nr to fra legevakt, og blir forhåpentligvis (sannsynligvis) henvist til sykehuset for UL... Kryss fingrene for meg jenter!
_________________________________________________________________________________________________________

Da har vi vært på sykehuset og fått sjekk på UL- det viste da hvertfall et bankende hjerte, men veldig lite fostervann. Sjansen for at dette ikke går bra er vel stor, men vi har enda ikke mistet håpet! Skal på kontroll igjen på fredag. Mister vi nå, vil vi hvertfall få medisinsk hjelp, skulle få tab. som skulle gjøre eggene mine sterkere. Så det er bare å vente å se!

Krysser fingre og ben!

Krysser fingre for at det bare er en rift eller no ufarlig. Masse trøste og lykke til klemmer

ORIGINAL: Tinan

Krysser fingre for at det bare er en rift eller no ufarlig. Masse trøste og lykke til klemmer

Krysse alt æ har.

Krysser alt som krysses kan! Hold oss oppdatert da.. Klem

Krysser alt jeg kan for deg!!! Masse lykke til.

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Krysser alt jeg kan for deg!!! Masse lykke til.

krysses og mange gode tanker sendes til dere

Tusen takk, dere er da så go'e [:)] De ringte nettopp fra fødeavdelinga her, og det er ikke lege på der før i mårra formiddag, som kunne ta UL. Så da er det bare å vente... Håper vi slipper en gang til nå!

ORIGINAL: Rafi

Skal krysse alt jeg har for deg [:)]

off så bale blir veldig skremt. [&:]Forsøk å ta det med ro ligg gjerne på sofaen i stede for å sitte ol. så krysser eg fingrene for at det går fint. Er veldig mange som har litt små blødninger noen har det gjennom heile svangerskapet men klart det er ekkelt for det... Klem

Krysser fingrene for at alt er bra[:)]

krysser alt jeg har!!![&o]

ORIGINAL: Tinan

Signerer [:)]

Lykke lykke til på UL!!! Håper alt er vel med lille spire, og at blødningene ikke er farlige.
Stor klem fra Meg

huff[&o] krysser det jeg har......stor klem til deg.....

Er det noen av dere som har erfaring med slikt noe? eller kjenner noen? Hvordan gikk det isåfall? [&:]

Back
Topp