Tullerulle
Forelsket i forumet
"Tenk om vi får trillinger?" sa plutselig gubben. Å dåne! Flere som har flerlingsfrykt? Alle barn er velkomne altså, men når det ikke var helt planlagt i førsteomgang, så ja... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samboeren din kan ikke påvirke om dere får tvillinger, det er kun opp til deg og dine gener. Om dere får en datter er det derimot mulig at hun kan arve muligheten for å få tvillinger fra sin farJa! Min samboer har tvillinger i slekta, så er en mulighet for vi får tvillinger. Har litt lyst til å finne ut dette snart med en ultralyd!
husk at det kun er genetisk fra mors siden, og kun da til døtre igjen, det har med at noen slipper flere egg om gangen i mnd og dette kan arves fra mor til datter. Så dette igjen er også kun om det er toeggede i familien. Eneggede er tilfeldigheter som råderJa! Min samboer har tvillinger i slekta, så er en mulighet for vi får tvillinger. Har litt lyst til å finne ut dette snart med en ultralyd!
Jeg vet at det med toeggede tvillinger er arvelig, men bare fra morssiden. Men må da nesten fortelle om min farfar, for han og farmor fikk toeggede tvillinger. I tillegg hadde farfar to brødre som også fikk toeggede tvillinger med sine koner. Det er litt godt gjortSamboeren din kan ikke påvirke om dere får tvillinger, det er kun opp til deg og dine gener. Om dere får en datter er det derimot mulig at hun kan arve muligheten for å få tvillinger fra sin far![]()