Frykten for å miste...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Hele tiden! Har et tankekjør som lar herr Google få kjørt seg! [emoji15]

Tenker veldig mye på dette da jeg har mistet mange ganger før samt hatt sen SA ca halvveis i svangerskapet. Har også hatt premature rier med de 3 barna jeg har nå da jeg gikk gravid med de fra uke 18-20. Så nå er min første milepel en tidlig UL før så å se at det er liv, så blir det å passere 12 uker før så til slutt å komme seg til den tiden hvor jeg vet de vil prøve å berge barnet dersom det blir født før jeg klarer å senke skuldrene helt

Last edited:
Ja, har mistet før og nå er jeg redd for at den ene tvillingen ikke vil klare seg (og livredd for at den andre faller fra også). Håper aller helst at begge to klarer seg. :Heartred

(Men jeg bruker ikke mye energi på å tenke på det. Jeg aksepterer at frykten er der, men forsøker å fokusere på håpet. Og får hyppige UL-kontroller og det hjelper også.)

Last edited:
Tenker på at sjansen er der for å miste, men det er heldigvis ikke noe jeg bekymrer meg så mye over. Skulle jeg miste, vil jeg nok få en reaksjon, men per nå tenker jeg at da var det nok en grunn til at jeg mistet.

Frykten er først at det ikke er liv der når jeg skal på tul, og så blir det frykten for å miste etter det tenker jeg. Det er ikke altoppslukende, men jeg tør ikke å glede meg så mye og juble over at jeg ble gravid til slutt :sorry: Mest redd for at vi må prøve lenge igjen hvis vi mister.

Back
Topp