Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja, sliter skikkelig selvHelt enighåper det går fort fram til oul
har tenkt å prøve å holde det litt hemmelig fram til da, men begynner å bli vanskelig nå som jeg straks har kommet til 12 uker
![]()
ja, sliter skikkelig selvmen har bestemt meg for å vente til etter oul!
uff, noen spes årsak til det? Her skal vi ikke fortelle svigerfam. de får bare se statusen på fbJa vil vente til da jeg ogog så har vi noen i svigerfamilien som jeg gruer meg til å fortelle det til, så greit å vente lengst mulig
![]()
uff, noen spes årsak til det? Her skal vi ikke fortelle svigerfam. de får bare se statusen på fbsånn går det når de ikke bryr seg om de barna vi har fra før engang!
uff, noen spes årsak til det? Her skal vi ikke fortelle svigerfam. de får bare se statusen på fbsånn går det når de ikke bryr seg om de barna vi har fra før engang!
så dårlig gjort! Er de veldig religiøse eller? Drit i hva de mener og sier...bare kos deg.med svangerskapetAltså, svigerforeldrene mine er veldig glad i dattera vår nå. Men da vi fortalte at vi var gravide, så fikk vi bare høre at de var skuffet over oss. (Vi var/er ikke gift). Og bestemora og tanta til sambo ble rett og slett urimelige og jævlige. Unnskyld språket.. Men de gangene vi møtte de i sv.skapet så nektet de å snakke med meg, de overså meg totalt. Jeg kunne sitte ved samme bord som de, og de latet som jeg ikke var der. Og de få blikkene som ble gitt meg var ikke særlig hyggelige. Så derfor er jeg litt usikker på hvordan de reagerer denne gangen. Hehe![]()
så dårlig gjort! Er de veldig religiøse eller? Drit i hva de mener og sier...bare kos deg.med svangerskapet![]()