fryktelig utålmodig...

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
skulle helst ha fått greie på kjønnet til den lille NÅÅÅ :P Er så utrolig spent og gleder meg sånn til å kunne planlegge litt :D Og ikke minst kunne dele at jeg skal bli mamma igjen <3 Men får nok bare smøre meg med tålmodighet helt fram til oul :p

Hehe godt vi venter på noe kjekt :-D

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Helt enig :) håper det går fort fram til oul :) har tenkt å prøve å holde det litt hemmelig fram til da, men begynner å bli vanskelig nå som jeg straks har kommet til 12 uker :)

ja, sliter skikkelig selv :p men har bestemt meg for å vente til etter oul!

Ja vil vente til da jeg og :) og så har vi noen i svigerfamilien som jeg gruer meg til å fortelle det til, så greit å vente lengst mulig :p

Ja vil vente til da jeg og :) og så har vi noen i svigerfamilien som jeg gruer meg til å fortelle det til, så greit å vente lengst mulig :p
uff, noen spes årsak til det? Her skal vi ikke fortelle svigerfam. de får bare se statusen på fb :p sånn går det når de ikke bryr seg om de barna vi har fra før engang!

uff, noen spes årsak til det? Her skal vi ikke fortelle svigerfam. de får bare se statusen på fb :p sånn går det når de ikke bryr seg om de barna vi har fra før engang!

Altså, svigerforeldrene mine er veldig glad i dattera vår nå. Men da vi fortalte at vi var gravide, så fikk vi bare høre at de var skuffet over oss. (Vi var/er ikke gift). Og bestemora og tanta til sambo ble rett og slett urimelige og jævlige. Unnskyld språket.. Men de gangene vi møtte de i sv.skapet så nektet de å snakke med meg, de overså meg totalt. Jeg kunne sitte ved samme bord som de, og de latet som jeg ikke var der. Og de få blikkene som ble gitt meg var ikke særlig hyggelige. Så derfor er jeg litt usikker på hvordan de reagerer denne gangen. Hehe :)

Så utrolig synd at de ikke bryr seg om barnebarna sine :/

Altså, svigerforeldrene mine er veldig glad i dattera vår nå. Men da vi fortalte at vi var gravide, så fikk vi bare høre at de var skuffet over oss. (Vi var/er ikke gift). Og bestemora og tanta til sambo ble rett og slett urimelige og jævlige. Unnskyld språket.. Men de gangene vi møtte de i sv.skapet så nektet de å snakke med meg, de overså meg totalt. Jeg kunne sitte ved samme bord som de, og de latet som jeg ikke var der. Og de få blikkene som ble gitt meg var ikke særlig hyggelige. Så derfor er jeg litt usikker på hvordan de reagerer denne gangen. Hehe :)
så dårlig gjort! Er de veldig religiøse eller? Drit i hva de mener og sier...bare kos deg.med svangerskapet :)

så dårlig gjort! Er de veldig religiøse eller? Drit i hva de mener og sier...bare kos deg.med svangerskapet :)

De er Pinsevenner.. Besteforeldrene og tanta er veeeeldig religiøse. Men på en helt absurd måte mener nå jeg. De dømmer verre enn noen andre. Jeg var ikke bra nok for sambo, fordi jeg var ett skilsmissebarn og pappaen min er homse. Så jeg ble vel egentlig dømt allerede før de møtte meg. Og ifølge dem tvingte jeg sambo til å forlove seg med meg og få barn. Heldigvis er forholdet til svigerforeldrene mine blitt bedre siden snuppa kom til. :) verre med bestemora hans, hehe. Men jeg bryr meg ikke lenger. Heldigvis :)

Back
Topp