Fryktelig trøtt og sliten...

HvitLin

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Veslemann var oppe i hele natt og hostet, jeg har vel kanskje sovet i ca 2 timer. Nå prøver jeg å ta igjen det tapte på sofaen, men det får jeg ikke til. Blir liksom ikke skikkelig soving når 2,5 åringen sitter der heller da :P

Blir skikkelig uvel av dette... kvalm, trøtt og uggen. Så får vel legge meg tidlig i kveld...

Krysser litt fingrene for at denne vesle jenta vår ikke blir like mye syk som han vi har nå... det tærer virkelig på :(

Veslemann var oppe i hele natt og hostet, jeg har vel kanskje sovet i ca 2 timer. Nå prøver jeg å ta igjen det tapte på sofaen, men det får jeg ikke til. Blir liksom ikke skikkelig soving når 2,5 åringen sitter der heller da :P

Blir skikkelig uvel av dette... kvalm, trøtt og uggen. Så får vel legge meg tidlig i kveld...

Krysser litt fingrene for at denne vesle jenta vår ikke blir like mye syk som han vi har nå... det tærer virkelig på :(

Uff føler med deg :/ Jeg hadde en god dag i går og gjorde vel litt for mye, så jeg våknet kl 2 i natt av ekstrem kvalme. Holdt på med løs mage og oppkast frem til kl 09 i dag tidlig. Heldigvis for min del tok samboer med seg sønnen vår i bhg, så jeg har fått sovet litt. Håper han snart blir frisk og at du kan få deg en god natts søvn til natten igjen :)

Off, så kjedelig!! En kort natt kjennes virkelig! God bedring både til dere :)

Back
Topp