Fryktelig svimmel

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Har de siste dagene blitt så fryktelig svimmel når jeg reiser. Er dette farlig? Burde jeg være bekymret?

Det er nok bare blodtrykksfall. Nokså vanlig. Da blir man svimmel og det kan "svartne" litt for øynene. Reis deg saktere. Hvis du ligger, sitt litt før du reiser deg opp. Det hjelper. Hvis du drikker lite, så drikk litt mer.

Det er nok bare blodtrykksfall. Nokså vanlig. Da blir man svimmel og det kan "svartne" litt for øynene. Reis deg saktere. Hvis du ligger, sitt litt før du reiser deg opp. Det hjelper. Hvis du drikker lite, så drikk litt mer.
Takk for svar! Merker jeg bekymrer meg for alt....:)

Ikke uvanlig at man kan oppleve å bli litt svimmel hvis man reiser seg fort, spesielt unge damer (vet ikke hvor gammel du er, men...). Og noen får lavt blodtrykk når de er gravide. Har merket det mer selv nå også. Så er nok ikke noe å bekymre seg for, bare ta litt forhåndsregler så man ikke reiser seg for raskt.

Skjer det utenom at du reiser deg brått så ville jeg målt bt. Hadde lavt sist, ubehagelig. Men ingenting å bekymre seg for ;-) lakris ska hjelpe på lavt bt :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg sliter også med det.. :( har ikke tenkt på at det skal være noe farlig..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skjer det utenom at du reiser deg brått så ville jeg målt bt. Hadde lavt sist, ubehagelig. Men ingenting å bekymre seg for ;-) lakris ska hjelpe på lavt bt :-)

Å lakris! Beste jeg vet:) God unnskyldning til å spise det da! :)

Jeg sliter også med det, er trøttsomt. Eneste positive er at det skal mye til før man får for høytblodtrykk. Sliter med lavt og hadde normalt blodtrykk på slutten av svangerskapet sist.

Sent from my iPhone using Tapatalk

:-)

Back
Topp