Fryktelig med Aktivitet da....;)

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Jeg vet det er utrolig bra med aktivitet i magen, men viss det blir veldig mye aktivitet kan det bety noe annet? Tror Spiren har romstert i magen uten nonstop siden kl 0600 i dag, Jeg har vært ute og jeg har jobbet i stallen, men sprakene og vridningene er like intense;P

Kan det være noe unormalt i det? fikk bare en tanke om det her i stad....

Jeg har tenkt det samme noen dager, når
det virker som hun ikke slapper av i det hele tatt, og nesten prøver å bryte seg ut av magen:p Men alle sier at det er bare positivt at hun er aktiv:)

Har også hatt det slik de siste dagene, det virker som det er Texas der inne og han kan holde på lenge uten NON stop;) er han klar for avgang kanskje ;)

Samboeren min sitt første ord da han kom inn døra kl 1800 etter jobb i går var; "sliten du ser ut, kjære". Viste han magen min, Da sa han bare; "Oi ser ut som det tatt rett ut fra Alien 1 og 2... ":laughing025

Nå skal det sies at lillebror har funnet ut at det å ha baby i magen må ende opp som den følelsen av at en alien modnes i magen og skal rive seg ut fra mage innvollene mine....noe som min samboer var uenig inn til i går;)))

Back
Topp