Jeg har en kjæreste som er topp når han er tipp, men han har til hobby å provosere. Her er et lite utvalg: Spesielt tulle med holdninger/verdier som han vet er viktig for meg. Som å mate hunden min, mens vi sitter å spiser, eller å si "j@vla snut" når vi ser en politi på tv. Eller trekke i meg, eller si ting som "åja, tar du deg en yoghurt" når jeg spiser knekkebrød, eller "dette er tegn på at hunden din trenger å leke mye mer", når hunden har for høyt spenningsnivå under leken med han. Hver enda dag gjør han meg irritert med vilje, og når jeg sier at vi må snakke om noe, hører han med et halvt øre i et halvt minutt, før han sier at vi ikke må krangle/jeg ikke må kjefte på han. Han liker å legge seg som en blekksprut når han omsider legger seg 4-6 timer senere enn meg, og puster meg nesten helt oppi munnen, når han vet jeg blir helt klaustrofobisk av at han oppfører seg som et slips eller en stringtruse i to størrelser for liten. Han er for tiden uten jobb, og synes det er for tidlig å spise middag når jeg kommer hjem. Lager jeg middag da, ender han opp med å pirke i maten. Han prøver å slutte å røyke, men det lengste han har klart, er 10 timer og 32 timer, hvorav den siste sluttet han å spise, og ville helst bare sove bort livet.
Når jeg ringer lege etter blødning, rister han på hodet og sier jeg overreagerer. Når jeg deretter skal på ultralyd og sier at jeg kan spørre om mor vil være med, sier han "fint", og når jeg sier at jeg kommer til å ringe henne fordi jeg vet at hun alltid vil stille opp for meg uten spørsmål om hun virkelig MÅ være med, svarer han igjen "fint".
Jeg kunne fortsatt, men jeg tror Babyverden ville hatt trøbbel med å laste opp siden relatert til for stor datamengde.
Noen som har kjærester som er flinkere enn han til å generere rynker?