Fryktelig bekymret :((

mamma2010!

Glad i forumet
Dette har ikke noe med graviditeten å gjøre.. Men føler at jeg må prøve å få dette ut på en eller annen måte når jeg sitter her hjemme! Jeg har en storesøster med Morbus Chron. Hun har vært syk siden hun var 19 år og er i dag 33.. Hun lever på lån tid og det vet vi. MEN nå er hun så syk at hun må gjennom en operasjon, og det tror vi ikke at hun vil overleve for hun er så svak. Hun har stomi, det har hun hatt siden hun ble syk. Hun har blitt operert to ganger før å da sprakk alt etterpå... Og dette er livsfarlig for henne! Hun sier det selv også at hun vil ikke operere en gang til, for hun vet risken av dette.. Det er 90% sjangse for at et IKKE vil gå bra i det hele tatt :( Også bor hun over 30 mil unna og er ikke bare å reise heller! [:(] Også selvfølgelig så skjer dette når det nærmer seg termin! Hun vil få greie på i dag om det blir en operasjon eller ikke.. Er så redd for å miste henne! [:(]

Å så fryktelig! [:(] Vet ikke så mye jeg kan si, men håper virkelig at det ordner seg, og at hvis det blir operasjon så vinner prosentene for overlevelse! Huff... [:(]

Sender deg mange store trøsteklemmer!!

Så grusomt[:(] Kan ikke si mye annet enn lykke til og håper ting ordner seg til det beste<3
*Sender mange trøsteklemmer*

Tusen takk for det[:(]

vet ikke helt hva jeg skal si jeg. høres ut som en forferdelig situasjon. skjønner godt at du er redd. lykke til iallfall!

off, så utrolig vondt !! Ord blir fattige i en slik situasjon[:(], men jeg kan jo sende deg en god klem og masse gode tanker

ORIGINAL: LMK!

Så grusomt[:(] Kan ikke si mye annet enn lykke til og håper ting ordner seg til det beste<3

sign

uff[:(]
Jeg har tenkt mye på sånne situasjoner under graviditeten (uten grunn da) og har vært sååå redd for at det skal skje noe med noen jeg kjenner mens jeg er gravid... Skjønner at du er redd. Lykke til! *Trøste*

ORIGINAL: Marie91

Å så fryktelig! [:(] Vet ikke så mye jeg kan si, men håper virkelig at det ordner seg, og at hvis det blir operasjon så vinner prosentene for overlevelse! Huff... [:(]

Sender deg mange store trøsteklemmer!!

signerer dette ... stoore klemmer

Tusen takk jenter... Godt at man har dere her på BV! Er en vanskelig situasjon som jeg håper går over snart[:(]

Så forferdelig en situasjon for henne, og alle dere som er glade i henne[:(] Synes synd i deg som skal ha dette å tenke på akkurat nå... kan ikke annet enn å håpe på det beste og sende over masse lykkeønskninger!

Tusen takk for det..

Kan bare forestille meg hvor redd og bekymra dere er for henne... Krysser fingre for dere alle og håper det ordner seg til det beste for søsteren din. *stor klem*

ORIGINAL: plaske

Kan bare forestille meg hvor redd og bekymra dere er for henne... Krysser fingre for dere alle og håper det ordner seg til det beste for søsteren din. *stor klem*

sign

ORIGINAL: plaske

Sign

Huff! Det høres helt forferdelig ut! Vet godt hvordan det føles å få et skikkelig slag i fleisen under graviditeten.. Liksom det ikke er hormoner nok fra før som lager trøbbel. Det eneste som går an å gjøre er å forvente det verste, og håpe på det beste. Det er alltid et ørlite håp om at ting kan gå bra.
Krysser fingre og tær for at det går bra med søstera di, og håper dere rundt klarer å være sterke for henne.

sender varme tanker og klemmer til deg[:)]... Prøv å ikke bekymre deg for mye, nå har du en liten i magen som du må ta hensyn til... Håper det skjer en mirakel, slik at det løsner på alle hindringene og problemene og alt blir bra til slutt

Tusen takk alle sammen. Fikk melding av sykehuset om at de vil avvente operasjon så lenge det er mulig, siden oddsene er så dårlige. Så de har jo et håp om at hun skal slippe, men er bare et spm om tid...

uff så vondt for dere[&o]
ønsker alt godt for søsteren din fremover.
klem!

ORIGINAL: LMK!

Sign denne.. klem

Back
Topp