Frykt for å miste

For en Berg og dal bane. Utfloden tok seg veldig opp og det kom en klump med koagulert blod i går.
Drømte om blod overalt, men da jeg våknet var det ingenting. Men har en smerte på venstre siden så ble overbevist om jeg hadde ektopisk.
Var til ultralyd i dag. Plommesekken er i livmoren. Livmorhalsen er lukket. Ingen tegn til blødning fra livmor. Men for tidlig til å se noe mer. Mest sannsynlig er jeg kortere på vei enn jeg tror.
Skal tilbake for å ta hcg-tester neste uke, men kunne ikke gjøre det i dag pga pinsen.

:nailbiting:

Ikke lett å være gravid!
Uff, nei det er ikke lett. Får liksom ikke gjort noe annet enn å håpe på det beste. Du får holde oss oppdatert da, så får vi krysse fingrene for deg så lenge :Heartred
 
Blødde mer etter UL, så skjøre slimhinner er fremdeles hovedteorien. Er et stressmoment å gå på do, for vet jo aldri hva jeg får se.
Vurderer å lage en dagbok eller noe for å følge dette her. Jeg husker godt at jeg blødde med datteren min også, men husker ikke mengde og konsistent.
 
Jeg ser på en egen side hver dag som sier sannsynligheten for om det går bra eller ikke for hver dag man kommer videre i svangerskapet, basert på statistikk selvfølgelig. Vet ikke om det er hjelpsomt eller det motsatte for folk, men jeg opplever det som realitetsorienterende for hvor stor sjanse det er for at det går galt og samtidig oppmuntrende å se at sjansen for at det går bra øker for hver dag.
 
Blødde mer etter UL, så skjøre slimhinner er fremdeles hovedteorien. Er et stressmoment å gå på do, for vet jo aldri hva jeg får se.
Vurderer å lage en dagbok eller noe for å følge dette her. Jeg husker godt at jeg blødde med datteren min også, men husker ikke mengde og konsistent.
Hadde det slik jeg også når jeg mistet sist, så merker at det stikker litt i hjertet når jeg hører om deg nå.. Startet med litt brunlig utflod i et par dager og blødningene økte gradvis for hver dag. Liknet mer og mer på menstruasjon. Tok vel ca 1 uke fra første tegn til blødning og frem til det var helt ute. Ventet på blodprøve svar, men skjønte hvilken vei det gikk. Men har også hørt om mange andre som har blødd i svangerskap uten at det har vært noe galt. Har en venninne blandt annet som har blødd noe i alle sine 3 svangerskap tidligere. Har flotte friske barn i dag. Håper dette går riktig vei :Heartred
 
Hadde det slik jeg også når jeg mistet sist, så merker at det stikker litt i hjertet når jeg hører om deg nå.. Startet med litt brunlig utflod i et par dager og blødningene økte gradvis for hver dag. Liknet mer og mer på menstruasjon. Tok vel ca 1 uke fra første tegn til blødning og frem til det var helt ute. Ventet på blodprøve svar, men skjønte hvilken vei det gikk. Men har også hørt om mange andre som har blødd i svangerskap uten at det har vært noe galt. Har en venninne blandt annet som har blødd noe i alle sine 3 svangerskap tidligere. Har flotte friske barn i dag. Håper dette går riktig vei :Heartred
Takk for omsorg. Typisk at dette skal skje i pinsen hvor man får gjort så lite.
 
Back
Topp