FRYD er konkurs !!! :S *link*

Frk.Chicka

Forumet er livet
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12443438

Viss dette stemmer så blir det shopping jo![8|]

Å såpass, jeg var nettopp å hørte om de hadde en ledig stilling, men de hadde det som trengtes. Hehe, da skjønner jeg jo. De fleste tar jo i mot cver, men hun sjefa gjorde ikke det en gang. Var 30 % på hele butikken her nede, men stod ikke noe om konkurs.. Så det STORE konkurs salget kommer sikkert senere..

Kjipt egentlig at de gikk konk...

Var på posesalg på fryd på Verdal jeg for en stund siden - DET VAR HIMMELEN!!! 100 kr per pose. Ble maaaange poser, og mye nytt og fint. Synd att hele kjeden gikk konk! :(

Uff da![&o]
Cecci85 jobber jo der...

Var innom fryd i Sarpsborg i dag, der var det også 30% på alle varer... overhørte at de som jobber der prøver å få kjøpe opp butikken (med alle varene), da ville de i så tilfelle ikke ha salg lenger...

SÅ - da måtte man jo handle litt [:D]

Var innom FRYD på sørlandssenteret på lørdag og gikk igjen siden det var så tomt der... Men NÅ skjønner jeg jo hvorfor!
Ingen lapp eller noe om prosenter som jeg så!

oj..ja, da må jeg en tur på senteret i morgen [:D]

ORIGINAL: Kaizer

Var innom FRYD på sørlandssenteret på lørdag og gikk igjen siden det var så tomt der... Men NÅ skjønner jeg jo hvorfor!
Ingen lapp eller noe om prosenter som jeg så!

Var det i dag, 30 %!

oo da blir det tur på fryd for meg i mårra[:)][:)]
kjipt at folk mister jobbene sine da!

Her jeg bor åpnet Fryd på november, og nå r det 30% på alle varer i butikken fordi den har gått konkurs. Syns det er så synd, siden vi ikke har hatt noen skikkelig gavebutikk her på evigheter. Men jeg ser jo mitt snitt til å få handlet masse nydelig til en billig penge...

Utrolig synd.. Jeg elsker den butikken!
Men skal iallefall rett bort dit i dag og shoppe litt [;)]

ORIGINAL: ehtereM

Her jeg bor åpnet Fryd på november, og nå r det 30% på alle varer i butikken fordi den har gått konkurs. Syns det er så synd, siden vi ikke har hatt noen skikkelig gavebutikk her på evigheter. Men jeg ser jo mitt snitt til å få handlet masse nydelig til en billig penge...

Back
Topp