Frustret

mamma 09/12<3

Forelsket i forumet
Hei
Jeg har gått på GR kurs for 1,5år siden, gikk da ned 7kg men så sluttet jeg å amme samtigig som kurset var over og etter dette har vekten bare gått oppover. Nå er jeg 7kg tyngre enn jeg var før jeg begynte på GR.
jeg har prøvd å følge samme program som jeg gjor under kurset og har prøvd med mindre kcal enn det også, men det er ingenting som hjelper.
har du noen gode tips til hvordan jeg skal komme igang igjen å få kiloene unna?
hvorfor hjelper det ikke når det har gått før?
 
Hei

Jeg skjønner du er frustrert.
Det skal ikke være umulig å gå ned i vekt. Selv om du mener du gjør alt riktig, så må det være en grunn til at vekten ikke rikker seg. Jeg vil jo selvfølgelig anbefale kurs igjen, fordi du vet det fungerer, og fordi du der får råd og veiledning på din situasjon - og som gjør at du finner ut av det.

Vil du ikke det, så kan du teste vår gratis vektklubb hvor du kan registrere mat og mosjon, samt få masse råd og tips. www.vektklubben.no

Ellers må jeg si at en av grunnene til at vi holder kurs er ikke bare for å lære om kosthold og trening, det er fordi at det er lettere å gå ned i vekt sammen med andre. Oppfølging, heiagjengen, positivt gruppepress, at alle er i samme båt, - vektproblematikk er som regel mye mer sammensatt enn bare hva man skal spise hvor ofte og at man trener.

Jeg har ingen trylleformel til deg, men jeg vet også at det absolutt ikke er umulig, selv om det kjennes sånn ut nå.
Vi hjelper deg gjerne!
Lykke til! Hilsen Jeanette
 
Back
Topp