FRUSTRERTE PÅ JORDMØDRENE

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
nå er jeg kjempe aarrgg!!!!!!!!!
lå på sykehuset i natt for de trodde jeg lakk fostrevann!!
tror dere ikke det viste seg at hodet IKKE var festet og derfor var det viktig og ikke gå før de fant ut om det var vannet som hadde begynnt og gå eller ikke....

har vert på 3 kontroller på sykehuset og 1 til jordmoren min og alle har sagt at hodet var godt festet!!  skjlnner ikke at de kan ta så feil på dette???  tenk vist vannet hadde gått og jeg har jo trodd at hodet var festet så jeg hadde nok vert hjemme og ventet på at riene skulle starte, og i verste fall hadde lille gullet vårt fått navlestrengen rundt hodet!![:(][:(]

er så skuffet over jormodrene som jeg har vert til!!!!   vist ikke de veit hvem skal man stole på da?????[:(][:(]

Oiii!!!   Høres litt skremmende ut....  Kjipt å få beskjed om at alt er greit så er det ikke det alikevel...
  Jeg har også fått beskjed om at hodet er festet.. Håper det er det!!!

synes det er helt rart at man kan ta så feil på dette!!  når det er så mange som har sagt at han er festet

Uff så kjedelig å finne ut sånne ting..........[&:]Når man ikke kan stole på jordmødrene hvem skal vi forholde oss til da liksom??????????Det er jo ikke snakk om en liten bagatell heller da..........[8|]

nei akkurat!!! skjønner ingenting jeg!!!  dette er jo en viktig ting og vist de sier feil så kan jo tragiske ting skje!!!! grøsser helt på tanken på hva som kunne skjedd om vi ikke hadde funnet dette ut nå[:(][:(][:(]

Synes det er rart at så mange kan ta feil også............Jeg fikk beskjed av min jordmor sist svangerskap at hun ar så usikker at hun ville jeg skulle dra en tur på føden for å høre ha de mente.
Synes du bør ta deg en prat med jordmoren din.Sånn at du ikke sliter med dette i ettertid.

Jeg er over 39 uker på vei og vet sannerlig ikke om hodet er festet seg. Tror det er vanskelig å kunne si noe slik bastant? Eller..? 

Ei vennine av meg fikk beskjed om at babyen hadde lagt seg med hodet ned, Og hodet var festet....
Hun måtte av en grunn på ultralyd noen dager før fødselen, Og da viste det seg at babyen lå I SETELEIE.....
Og til og med på ultralyden sah di at hodet var festet, Helt til di hentet han legen som bruker og ta ultralyd, Da fant di ut at babyen lå gale veien...
Litt skummelt at sånn kan Skje...

Jeg fikk beskjed av overlege ved ullevål jeg att hodet har begynt feste seg. Tull sa jordmor! Hadde veeldig god plass nedi der...

SKjønner du er irritert!

Back
Topp