frustrerte fruer...

litlå

Gift med forumet
noen som fyller med?? synes det er festlig jeg....[:)]

JA!!! Har fast tvkveld med ei vennine på tirsdager,da er det frustrerte fruer!!!

ORIGINAL: Solvit

Jepp, avhengig av den serien. Da skal jeg ikke forstyrres[;)]

eg og...men i dag er jeg hos svigers og der får vi ikke se noe annet enn det svigerfar vil  se....type nyheter og jakt-fiske ting....blir nok ikke hysteriske kjerringer på meg i kveld nei....*håpehåpe kanskje de har tatt påskeferie håpehåpe*

Tirsdagen er og blir en tv-kveld[:)] Men må si jeg savner jo grey`s anatomy.... Noen andre som gjør??
Men frustrerte fruer er også utrolig gøy, så må alltid få det med meg når jeg har anledning[;)][;)]

Jeg savner Grey`s Anatomy. Den serien var jeg avhengig av [;)]! Har ikke fulgt med på Frustrerte Fruer...

ORIGINAL: Je@nette

Jeg savner Grey`s Anatomy. Den serien var jeg avhengig av [;)]! Har ikke fulgt med på Frustrerte Fruer...

Det var jeg også! Hendte til og med jeg så reprisen på zebra på lørdagskvelden, hihi[:)]

ORIGINAL: #minime#

ORIGINAL: Je@nette

Det var jeg også! Hendte til og med jeg så reprisen på zebra på lørdagskvelden, hihi[:)]

Det gjorde jeg også  [:D]

Ja, jeg følger med også. Fantastisk serie! Men jeg ser de amerikanske episodene - de ligger litt forran Norge. Venter på episode 19 nå...spennende :)

ORIGINAL: Solvit

Jepp, avhengig av den serien. Da skal jeg ikke forstyrres[;)]

mii tu![;)] 

ORIGINAL: #minime#

Tirsdagen er og blir en tv-kveld[:)] Men må si jeg savner jo grey`s anatomy.... Noen andre som gjør??
Men frustrerte fruer er også utrolig gøy, så må alltid få det med meg når jeg har anledning[;)][;)]

jepp savner grey's

Nei, det har jeg ikke sett stort av...krasjer med extra-trekningen på nrk[8|]

Back
Topp