Frustrerte fruer!!

LinnpinnRG

Gift med forumet
Jippi, i dag gleder jeg meg til å se frustrerte fruer!
synes det er en suuper serie! [:)]
flere som følger med på det?

Lang ventetid, men endelig er de tilbake. Gleder meg til i kveld.

jupp følger med[:)] blir tv kos i kveld[;)]

Gleder meg masse!! [:D] Men mannen min er borte i dag, så eg må sjå det aleine [:(]

..klarte ikke å vente på sesongstart på tv2 jeg, og har lastet ned nye episoder hver mandag i 10 uker nå. Gleder meg til hver mandag og nye episoder, så skuffelsen var stor da jeg i går fant ut at det er pause i USA. Må visst vente til over nyttår på ny episode.

Jag vet!!!! Har væntat i evigheter kænns det som!!!!

endelig.. Det har jeg venta lenge på [:D]

ja, bra det begynte nå, nå som gjengen som er LOST tar juleferie(etter episode 9)[:)]

Jupp er en ivrig titter men har allerede lastet ned 10 episoder eller noe av sesong 2 [:D][:D]
Klarer ikke å vente og slikt jeg...hihi [:D]

hmm, lurer på hvem som satt der...[:o]

ORIGINAL: kr.sand

ja, bra det begynte nå, nå som gjengen som er LOST tar juleferie(etter episode 9)[:)]

Skal de ha ferie nå igjen? Har ordna seg bra arbeidsavtaler de folka der, de bare dukker opp en kjapp tur før de forsvinner igjen.. Lurer på om de har plass til en tvillingmamma i serien også..

Må du huske på at dem har ikke fri i USA da. Der må vi bare vente til etter nyttår før vi får se neste episoder.. De fleste seriene tar jo julefri [:'(]
Men så at de ikke skulle komme tilbake før i mars i se og hør... må jo være en skrivefeil!
Kan jo ikke ha pause på Lost i over tre måneder???

ORIGINAL: pebbles

Skal de ha ferie nå igjen? Har ordna seg bra arbeidsavtaler de folka der, de bare dukker opp en kjapp tur før de forsvinner igjen.. Lurer på om de har plass til en tvillingmamma i serien også..

hehe, ja kanskje det ja[:)]
ja, de har greie avtaler de der. Men de har tatt ferie nå i USA, og det er etter episode 9. vet ikke hvor langt ma ner kommet i Norge? 8 eller noe?

ORIGINAL: panterinnen

Må du huske på at dem har ikke fri i USA da. Der må vi bare vente til etter nyttår før vi får se neste episoder.. De fleste seriene tar jo julefri [:'(]
Men så at de ikke skulle komme tilbake før i mars i se og hør... må jo være en skrivefeil!
Kan jo ikke ha pause på Lost i over tre måneder???

ja, vet jo det da[:D] men tre måneder er jo lenge da? laster dem ned jeg uansett, så det gjør ikke meg noe, får se de når de begynner igjen i USA. men trodde TvN ville holde seg noenlunde a jour med sendingene jeg, så ikke folk skulle laste de ned slik at de ikke tapte seere?

det ær mina speciella tv kvællar också.. hehe.. Lost idag ja.. hmm.. hoppas inte Sawyer dør, han ær alldeles før snygg før att tas ut serien.. haha!

Hatar nær tv tar super långa pauser med bar serier, som desperate housewives... har væl væntat ett halvår på nya sæsongen eller nåt! [:'(]

hmm, lurer på hvem som satt der...[:o]

Kan noen som har lastet ned frustrerte fruer episoder sende meg en pm med hvem det var som satt fastlenket? Hater å ikke vite, og som regel så er jeg borte et øyeblikk akkurat i det de kommer med avsløringen..

hehe.. kan vel ikke si det vel...
da blir jo spenninga helt bort [8D]

men jeg vet jeg vet [:D][:D][:D]

Vær nå grei, fortell fortell. Er ekstremt nysgjerrig...... please!!!!

haha forteller ingenting... dere må fint vente [:)]
Ødelegger jo alt hvis jeg forteller...

er det samme som å si hva dere får ikke pakkene på julaften...

Back
Topp