FRUSTRERTE FRUER er tilbake i kveld!

åja! gleder meg!! dessverre jobber jeg men får tatt det opp :O)

*gleder meg* [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Gleder meg[:D]
Men håper de går rett på sak,ikke sånn oppsummerings episode....da blir jeg "deppa"[8D]

Gleder meg[:D]

HURRA[:D][:D][:D]

ORIGINAL: snuppis!

[:'(][:'(][:'(][:'(]

Må vel gå ann å holde seg unna tråden, når man bare skal svare sånn? Du vet godt hva tråden handler om før du går inn [:)]

At Greys og Frustrerte Fruer går annenhver gang bør de fleste være vant til nå.

Og jeg JOBBEEEEEEEEEERR!!![:(][:(][:(][:(][:(]

Men søstersen skal ta det opp da! [:)] Men det blir liksom ikke det samme uansett, må ha det forran meg tirsdager, for da er godisdagen min også, hehe!! [:)]

OK, jeg har en tillståelse og komme med!!!

Jeg har sett det!
Klarte ikke å holde meg, så måtte se dagens episode på sumo[8D]

Jeg sier bare: GLED DERE!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg har jo aldri fått med meg starten så følger med på den og greys på Bliss [:D] + nye episodene som går på tv2 og av og til når det blir for spennende ser jeg de nyeste i usa så her hoppes det vilt frem og tilbake[8D][:D]

Gleder meg...[:D] Omsider fått overtalt kjæresten på å få se det, klarer nesten ikke å vente..[8D]

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

Jeg gleder meg helt villt! noen som kan oppsummere litt av hva som skjedde i den siste episoden som ble sendt på tv? [:D]

Husker nesten ingenting av hva det sluttet med jeg

Vi fikk ihvertfall vite at et av barna i Wisteria Lane er bytta om på sykehuset.. Håper vi får vite hvem før siste episode i denne sesongen..[8D]

ORIGINAL: Josle

ORIGINAL: Bleiemos

Vi fikk ihvertfall vite at et av barna i Wisteria Lane er bytta om på sykehuset.. Håper vi får vite hvem før siste episode i denne sesongen..[8D]

hæ? det husker jeg ikke. Altså at de ikke er hos sine riktige foreldre??

Ja! Jordmoren som alle fruene har hatt da de fikk barna sine døde. Og på dødsleiet sa hun til presten at han måtte fortelle hva hun hadde gjort. Altså bytta om noen barn. Så et eller 2 barn er ikke hos sine riktige foreldre.

Ja! Jordmoren som alle fruene har hatt da de fikk barna sine døde. Og på dødsleiet sa hun til presten at han måtte fortelle hva hun hadde gjort. Altså bytta om noen barn. Så et eller 2 barn er ikke hos sine riktige foreldre.

ja, stemmer det!! nå husker jeg!
herregud, oppfører meg som at det er virkelighet[;)]
meeeen, veldig spennende da[:D]

Jaaaa, har gleda meg som en unge siden i sommer!![:D][:D][:D] Skal faktisk feire sesongstarten med pepperbiff og soppsaus, cola og sjokolade!!![8D]

ja, stemmer det!! nå husker jeg!
herregud, oppfører meg som at det er virkelighet[;)]
meeeen, veldig spennende da[:D]

nå gleder jeg meg bare enda meeeeer[:D]

Back
Topp