dette kallenavnet er opptatt
Glad i forumet
Jeg gleder meg helt villt! noen som kan oppsummere litt av hva som skjedde i den siste episoden som ble sendt på tv? [:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snuppis!
[:'(][:'(][:'(][:'(]
ORIGINAL: Josle
ORIGINAL: Bleiemos
Vi fikk ihvertfall vite at et av barna i Wisteria Lane er bytta om på sykehuset.. Håper vi får vite hvem før siste episode i denne sesongen..[8D]
hæ? det husker jeg ikke. Altså at de ikke er hos sine riktige foreldre??
Vi fikk ihvertfall vite at et av barna i Wisteria Lane er bytta om på sykehuset.. Håper vi får vite hvem før siste episode i denne sesongen..[8D]
Ja! Jordmoren som alle fruene har hatt da de fikk barna sine døde. Og på dødsleiet sa hun til presten at han måtte fortelle hva hun hadde gjort. Altså bytta om noen barn. Så et eller 2 barn er ikke hos sine riktige foreldre.
ja, stemmer det!! nå husker jeg!
herregud, oppfører meg som at det er virkelighet[;)]
meeeen, veldig spennende da[:D]
Ja! Jordmoren som alle fruene har hatt da de fikk barna sine døde. Og på dødsleiet sa hun til presten at han måtte fortelle hva hun hadde gjort. Altså bytta om noen barn. Så et eller 2 barn er ikke hos sine riktige foreldre.
ja, stemmer det!! nå husker jeg!
herregud, oppfører meg som at det er virkelighet[;)]
meeeen, veldig spennende da[:D]