frustrert

Linda Beate

Glad i forumet
må bere sutre litt!!!
skulle i bursdag til en liten gutt som sambo er onkel til!!!
eg var ikkje sann super gira, blir so fort sliten om dagen og føle egntli mest for å ver i fred! (5daga til termin)
men bestemte meg for at no e de full skjerpings kan ikkje stenge meg helt inne.. so hoppa i dusjen og planlegge ka eg skal ha på meg [:)]
frisk mot går eg i gang me påkledninga!!! de går dårli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
for trangt for lite... ALT AV FINARE KLE FOR LITE!!!!
 og de bere på to veke [:(][:(][&o][&o]
sambo tilbydde seg sine kle, nåke som gjor til at tårene spruta i alle retninga!!!!!

konklusjon ligge i senga syns synd i meg skjøl... har på meg ei for lita truse og for liten singlet og en bh som e stram og ubehag og mageondt!!!!! [&o][&o] ingen bursdag i dag [&o][&o]

Stooor klem til deg! Godt å få det ut innimellom.. Vet hvor lett det er å la tårene ta overhånd, men utrolig deilig også.. [:)]

uffda du får jeg STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR trøster klem av meg[:D]

det er godt å få det ut også,[:D]

kjenner til den fortvilelsen!!!

jeg kjøpte meg noen singleter og tightser på slutten som passet uansett samma, og lot rett og slett være å prøve noen andre klær. hadde ett par antrekk jeg følte meg vel i og dem brukte jeg hele tiden.

men om under tre uker kommer du til å få på deg mer normale klær hvis det er noen trøst!!!

Tusen takk jenter !!! dokke e søte [:)]
godt å få tømt tanken litt og hehe..
håpe bebis kjem snart so eg har nåken kle å ta på meg igjen.... meir ekstrem utvikling på to veke skal en leite lenge etter!!!!!

Back
Topp