Råsa Muffin!
Gift med forumet
Det er helt utrolig hvor sliten man faktisk kan bli i hodet av en som er negativ 24 timer i døgnet (når han ikke sover). Jeg er ufattelig tålmodig og jeg støtter alltid opp omaltså godt jeg kan, men får jo ikke en dritt igjen for det på noe som helst vis! Uansett hva jeg sier så svarer han med "meg,megmeg,meg,meg" egoistisk til tusen! Han er grinete konstant og jeg føler at han synes det bare er slit med barna nå .. han har NULL tålmodighet når det gjelder barna for tiden og jeg må ta meg av absolutt alt som har med barna å gjøre - og når man da sitter å prøver å kose seeg med barna med aktiviteter osv så maser han om "meg,meg,meg,meg". Det er alltid noe med han [8|]
Han klager på at jeg sitter på datan og prøvde da å ha tid med han i steden, lys, god mat og bare slenge seg sammen på sofan, han ignorerte meg jo totalt - følte jeg og satt på fotball (noe jeg ikke gidder å sitte å følge med på i 90 miutter) (har jo virkelig GODE dager også, men det hører til sjeldenheten.
Så tanken om å flytte er her - har jo hatt den før. Men måtte jo flytte til en annen adr før jeg fikk noooe som helst hjelp fra nav eller slikt, og da går det bare ikke!![&o]
Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg asså [&o]
Han klager på at jeg sitter på datan og prøvde da å ha tid med han i steden, lys, god mat og bare slenge seg sammen på sofan, han ignorerte meg jo totalt - følte jeg og satt på fotball (noe jeg ikke gidder å sitte å følge med på i 90 miutter) (har jo virkelig GODE dager også, men det hører til sjeldenheten.
Så tanken om å flytte er her - har jo hatt den før. Men måtte jo flytte til en annen adr før jeg fikk noooe som helst hjelp fra nav eller slikt, og da går det bare ikke!![&o]
Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg asså [&o]