Frustrert ...

Råsa Muffin!

Gift med forumet
Det er helt utrolig hvor sliten man faktisk kan bli i hodet av en som er negativ 24 timer i døgnet (når han ikke sover). Jeg er ufattelig tålmodig og jeg støtter alltid opp omaltså godt jeg kan, men får jo ikke en dritt igjen for det på noe som helst vis! Uansett hva jeg sier så svarer han med "meg,megmeg,meg,meg" egoistisk til tusen! Han er grinete konstant og jeg føler at han synes det bare er slit med barna nå .. han har NULL tålmodighet når det gjelder barna for tiden og jeg må ta meg av absolutt alt som har med barna å gjøre - og når man da sitter å prøver å kose seeg med barna med aktiviteter osv så maser han om "meg,meg,meg,meg". Det er alltid noe med han [8|]
Han klager på at jeg sitter på datan og prøvde da å ha tid med han i steden, lys, god mat og bare slenge seg sammen på sofan, han ignorerte meg jo totalt - følte jeg og satt på fotball (noe jeg ikke gidder å sitte å følge med på i 90 miutter) (har jo virkelig GODE dager også, men det hører til sjeldenheten.

Så tanken om å flytte er her - har jo hatt den før. Men måtte jo flytte til en annen adr før jeg fikk noooe som helst hjelp fra nav eller slikt, og da går det bare ikke!![&o]
Aner ikke hva jeg skal gjøre jeg asså [&o]

huff. føler med deg.. det er ufattelig slitsomt å være rundt negative folk (derfor jeg sa opp jobben) håper du finner en løsning du kan leve med.. og du kan jo kanskje endre adresse hjem til foreldra dine, slik at du kan få hjelp til å flytte? sånn offisielt liksom.. eller går ikke det? også finner du garatert en leilighet

Egentlig så har jeg liten tro på terapi, men det kan jo hjelpe - hvem vet!
Det faller liksom alltid tilbake [&:]

Det er det asså, jeg er stort sett laaaangt fra negativ! Men blir automatisk litt "grinete" når ting blir sånn, og jeg trives i allefall ikke med slikt humør .. Problemet er jo at de bor såpass langt unna også da må jeg vel sette barnas adr der også? Og da har de vel ikke krav på bhg plassen sin her i moss lenger heller? Fatter liksom ikke hvordan det skal gå ann - men skal på nav å høre ang mulighetene min ja! En av oss må jo bo i denne leiligheten til 1 august også, og 8000 er mye kr i mnd [&:]

Synes så synd på deg når det er sånn som det er nå - for jeg er sikker på at du gjør absolutt alt for å få forholdet deres til å fungere, mens det høres ut som om han bare endrer seg frem til du slutter å "mase" om det, så er det tilbake til gamle synder. Du har jo allerede truet med å flytte, og resultatet ble jo en kjempeoppsving i forholdet, men det hjelper jo ikke når det ikke varer. Ønsker deg lykke til - håper du finner en løsning som du kan bli lykkelig med, for du fortjener å bli lykkelig!

Takk for gode ord lenemor, så utrolig koselig sagt av deg [:)]
Jeg ser jo hva som kommer til å gjøre meg lykkeligst egentlig, så jeg skal i allfall få dratt på nav en gang og få hatt en samtale eller evt sosialkontoret for å få hjelpen før nav! Hadde bare lønnen holdt så hadde det jo ikke vært noe problem [:)]

Jeg skjønner at du er frustrert. Så synd å høre at det fortsatt går i det samme som før. Jeg håper du får god hjelp på nav i allefall slik at du føler at du kan flytte fra han dersom det er det du føler at du er nødt til å gjøre for å få det bra selv. Man blir liksom så fanget i sånne situasjoner. Uansett hva som skjer så håper jeg at du får det bra igjen, på en måte eller en annen.

Jeg har kjempe vondt av deg vennen[:(][&o] Spesielt fordi jeg har vært oppe i det selv. Du fortjener så absolutt å være lykkelig, så gjør det DU mener er best. Ting er litt "vanskeligere" når man har barn, men har ikke mammaen det bra så merker barna det også.

Kjempe glad for å blitt kjent med deg. Vi har mange koselige "samtaler" på msn på kveldstid[:D] Bare jeg får unna denne dumme fagteksten, så må vi få til den lunsjavtalen vår[8D][;)] Bare oss mammaer, så kan vi prate leeeeenge[:D][;)]

Mange klemmer..

*Bertine's mamma* : Nei, bhg'en er kommunal, så da må vi bo her i Moss om de skal fortsette å gå der [:)] Ja, asså ingen vil vel leve i ett slikt forhold så da blir ikke valgene så mange desverre. Vi skal ha barnevakt siste helga i oktober så da får vi ta en skikkelig prat da, så tar jeg hver dag som de kommer frem til det og tar fortsatt en prat med nav om hvordan jeg evt kan gjøre det [:)]

Oslojente : Åå, du er så herlig [:D] Setter pris på alle gode tips fra deg altså, virkelig!
Og jaaaa, selvfølgelig må vi det [:D] Can't wait [:D]

Så kjipt at det ikke funker og at det er mye negativitet hjemme. Ingenting suger mer energi enn det. Så skjønner at det er slitsomt.

Håper du finner noe du kan ordne sånn at du eventuelt kan flytte ut dersom du ikke tror at det kan funke mellom dere i det hele tatt.

Trøsteklem

Back
Topp