Frustrert...

Tulipzo

Elsker forumet
Er 5 uker + 3  dager på vei... og igår fikk jeg blødninger... og har det idag og.. mye av og til..og så lite igjen.. Mørk rød og slimaktig..[&:]
Satt i heile går å lurte på om jeg mister nå... Og siden det var rød dag igår..bestemte jeg meg for å ringe til lege idag å høre.. Dei i skranken meinte at HVIS jeg hadde mistet, var det ingenting å gjøre.. !!!
måtte gå sin gang... Merkelig dame..[:@] Men hun skulle hørre med legen.. for sikkerhetens skyld.. så måtte eg ringe tilbake senere..[8|]
Nå har di ringt.. og hvis jeg hadde smerter  på sidene.. og blødningen auket..så skulle jeg ta kontakt.da kunne det vere ein graviditet utenfor livmor.. men jeg har ikke vondt.. Det bare blør!!! slimaktig blødninger.. Så nå er jeg frustrert... Er det noen som har opplevd det samme? eller som kan si hva tegn deres abort hadde? [&:][:(]Er så redd for å miste..

Kan isje hjelpa deg, men kan du isje ringa legevakten eller føden?

ååå, så trist å lese.... blødninger er IKKE kjekt.... jeg syns også at de ikke tok deg særlig godt imot på legekontoret... du har rett på undersøkelse dersom det er det du ønsker.... og det er jo det som er det beste - å få ting mer avklart. jeg hadde blødninger i sist svangerskap i fire dager.... men det var ikke sån kraftig blødning.... så jeg kan ikke si om det er det samme....

håper for alt at det går bra for deg!

har ringt til føden og.. dei hadde ikkje folk idag..Og legene kunne ikkj gjøre noe.. [8|]skulle ta kontakt hvis jeg fikk smerter på sidene i magen.. el. fikk kraftig blødning... sukk.. får bare vente å se.. Er ikke noe gøy dette!! [&:]Og vi som hadde gleda oss så mye.. [:(]Men får bare vente å se og håpe på det beste!!!

Har desverre ringt over alt.. men det er fullt og de ber meg bare å vente å se.. [:'(]
Så jeg får bare gjøre det.. Bor ikke i en by.. så er ikke så mange muligheter eg har desverre...
Men er glad for alle tips jeg får.. så får jeg bare se hva som skjer..[:)][:)]

ja - huff - da har du vertfall prøvd det du kan - er jo desverre ikke noe du kan gjøre selv heller (selv om vi skulle ønske vi kunne ha påvirket det) - dette er noe kroppen selv "ordner" opp i.... nei - jeg krysser fingrene for deg for at det går bra. håper du klarer å slappe av litt.

Takk for det [:)] Jeg slapper litt meir av nå... får bare ta det som det kommer..
En veninne fortalte meg om en annen veninne hun hadde.. som var litt klarsynt.. (jeg tror på slikt..for har fått svar som har vært sanne før...)[;)]så vi spurte hun bare for å se hva hun trodde.. og hun trudde det var festeblødning.. [:)] Så jeg velger å tro på hun nett nå.. og så får jeg bare slappe av å håpe på det beste  Skal holde dere oppdatert.. for vil virkelig vere i "januar-2010 gjengen" [:)] Så mange hyggelige jenter/damer her

Festeblødning er det nok ikke, for det skjer 6-8 dager etter eggløsning, altså når du er ca tre uker..

Men jeg ønsker det lykke til!!
Håper virkelig ikke du mister for det er helt forferdelig!!

for deg
Håper du blir hos oss!!

Jeg ringte til sykehuset og..men di hadde ikke noe ledig idag.. og var kun gynekolog der idag..så dei anbefalte å ringe fastlegen. Men skal ringe legevakta imorgen.. el. sykehuset hvis det ikke gir seg..
Men jeg tror mest sansynlig at jeg har mistet.. [:(] 
Veninna mi hadde festeblødning i uke 6.. og vet om noen som hadde i uke 5 og.. Så det kan vere at det er det.. har ikke blødd noe siden sist mens.. Så får bare se!! [8|]

Hei vennen... vil bare skrive å gi deg en stor "babyverdeninternett klem"....
viss du fortsetter å blø så ta kontakt m legevakten imorgen (lyg på deg smerter og mye blod, si du føler deg dårli) så sender de deg nok til sykehuset for sjekk!!!! Viktig å få sjekka d ut....
Men mister du... så skal du å eg hoppe i halmen samtidig etter neste mens og havne i samme termin forum! *skjønne du har d vondt no*.... gir deg en stooor klem....
og håper til neste år på denne tid sitter vi med en liten søøøt baby i hver si vogn på bakeriet å ete kaka... [:)]

Veldig glad i deg snuppsi... [:)] *krysse fingrane å håpe på da besta!!!*

Jeg har blødd i alle mine svangerskap. Første gang brun utflod i uke 11 - viste seg å være en tom forstesekk. 2 gangen blødde jeg litt på forventet mensdag. Det gikk veldig bra. 3.gangen blødde jeg en del både uke 6 og uke 8 i flere dager, blodblandet utflod i flere dager. Og det gikk også bra! 4 gangen begynte jeg å blø i uke 8 og da blødde jeg nesten like mye som mensen. Etter noen dager kom noen koagulerte klumper og murringer og ul viste en pågående spontanabort.

Tipset mitt til deg er å ta det mest mulig med ro. Ikke løft tunge ting og prøv å ligge på rygg. Da fremprovoserer du iallefall ikke noe...

Legen kan måle hcg 2 ganger og se om det er stigning! Du er jo ikke kommet så langt enda, så er ikke sikkert de kan se noe hjerteslag på ul enda.

Lykke til!

Krysser fingrene for deg. Jeg blødde i svangerskap nr 2. Tror nok det var i uke sju og 8. Men det gikk bra,det var vist noe om at morkaka lå litt langt ned hvis jeg husker rett. Jeg ble ihvertfall sykmeldt noen dager eller uker,husker ikke helt.
Lykke til..

hehe.. du er søt du Bebibooms[:D] Ja,hvis jeg har mistet så skal vi prøve å få kul på magen samtidig! Hadde vært koslig[:)] Men satser og på at den sitter nå..og at det går bra!! [:)] Får bare håpe på det beste!!! Takk for gode ord.. Veldig glad i deg snuppsi!

Tusen takk for alle tips og omtanker[:)] Det varmer!!
Får bare håpe på det beste..og sjekke på mandag.. Nå blør jeg ikke... var kun dei 2 dagene.. men har litt blod på papiret når jeg tørker.. Så går bare her å lure på hva det kan vere.[8|] men satser på at det går bra.. så får jeg ta det som det kommer på mandag!! [:)] Ha en fortsatt god helg alle sammen!!
*klem til dere alle*

Jeg var på legevakten i dag pga blødninger.. Er 6 uker i dag og legen mente det var festeblødning.. Så det er ikke 6 dager etter el det skjer...

Den driver vel å fester seg hele tiden kanskje? Begynner 6 dager etter EL, men graver seg vel kanskje mer ned etterhvert, eller ting begynner å utvide seg og det også kalles festing? Det er jo ikke så veldig rart at man kanskje blør litt nå og da, er jo mye som skal skifte størrelse inni oss!

Ja, har hørt at den kan feste seg i uke 5 el. 6.. Så jeg håper det beste..  [:)]
Jeg blødde kun torsdag og fredag.. litt på lørdag..men det var bare gammelt blod.. brun/rødt og bare litt slimaktig.. Skal ringe til legen kl.08. og da SKAL jeg få komme til.. orker ikke å gå i uvisshet... Så jeg krysser fingrer og tær [8|]

Back
Topp