Frustrert...

mummy4ever

Elsker forumet
Jeg blir så frustrert. Var hos legen i dag. Han bekreftet det samme som jordmor forrige uke at hodet er festet. Greit nok det...

Men i dag sa legen at det er 4 uker før termin man går ut i permisjon. Hvorfor står det da 3 uker på trygdeetaten? Jeg har jo allerede søkt om permisjon 3 uker før termin til jobben. Må jeg jo endre denne da? Uff, har nok med å være gravid for tida jeg. Orker ikke så mye styr...

Tror kanskje legen din tar feil da... Min lege sjekka nemlig nøye når jeg går ut i permisjon - 3 uker før terminen, da han skrev sykemeldinga mi.

Ikke hør på legen din! [:)]

det vil si at jeg må tilbake til legen igjen og be om 1 uke til sykemelding da... *buhu* jeg orker ikke mer jeg...

Åh, kjipt da! Men ja, er ganske sikker på at det er 3 uker som gjelder. Du kan jo starte permisjonen din 1 uke tidligere da om du vil, men da "mister" du jo den uka etter babyen er kommet. Så jeg hadde nok tatt en telefon til legekontoret, kanskje er det nok at du bare stikker innom der å henter den, for jeg hadde ikke "gitt bort" 1 uke av permisjonen min bare fordi legen ikke hadde peiling.

jeg får prøve å ringe...eller så skal jeg jo ditt igjen om 3 uker eller noe, og legen skriver jo ut sykemelding etterskuddsvis uansett så....
at ikke legen kan jobben sin gjør meg frustrert. ikke første gang!!

ja, d e bombesikker at d e 3 uker.eg leverte nettopp den siste min.eg har termin 17sep og permisjonen starter26august!

Back
Topp