frustrert

nemi.marselia

Forumet er livet
melka ser ut t å ha forsvunne nesten over natta[:(]
tok mæ jo 8uker før å få opp produksjonen å få t å få ho t å ta puppen
å nu vil ho nesten ikkje ha pupp før d e ikkje nok i den
veit ikkje om æ orka ennu en ny omgang m d hælvette m å få opp produksjonen å få ho t å ta puppen

men så vil æ heller ikkje gi opp[:(]

ho e jo snart 4 mnd så kan jo gi mme å amme sånn litt før kosen sin skyld
eller så kan æ rett å slett trappe ned å gi kun mme så kanskje ho vil være meire fornøyd
å m mme så får jo pappaen ta meire del i live hennes

den førsvant nesten m en gong sambo kom heim. han e så inn i hælvetts stressanes den første tia heime.

hadde jo håpe å kunne fullamme ho t nesten 6mnd men i går fikk ho 40ml etter pupp (t natta)
å nu nettopp fikk ho 60ml etter pupp før ho va ikkje fornøyd å hadde ikkje såve på mange tima (før prøve å få ho t åæ øke produksjonen)

kan melka forsvinne pga tannfrembrudd? e jo ganske så øm å sår
å oppdaga i dag ei lita tann som holl på å bryte ijænnom

desverre så hadde jeg ikke det problemet...men kjønner at det er frustrerende

vil bare ønske deg lykke til med valget ditt og uansett hvs du gjør, gjør du det beste for barnet ditt

ORIGINAL: ActionPaction

hmmm... [8|]

jeg tror jeg er i ferd med å få mindre melk selv. etter å ha amma fra begge puppene i går kveld OG spist en stor porsjon grøt, drakk hun 140 ml mme. det er vel kanskje ikke helt uvanlig at man får mindre melk etterhvert, og særlig hvis man stresser

men er du sikker på at du har mindre? at det ikke rett og slett er slik at den unge frøken isfrid har det litt for travelt til å spise skikkelig? slik har det nemlig vært her i perioder. hun spiser når hun er trøtt og vi sitter i mørkt rom uten sanseinntrykk, men ellers kaver hun og skriker etter 5 min med pupp og vil gjøre 1000 andre ting

D e enkelte perioda ho e før nysgjerri men nu e d tydeli at ho e meire sulten etter pupp å finn aldri roa etter mat
måtte t m ei flaske i dag å 100ml

ORIGINAL: RedElf

Be samboeren din stresse litt ned så du og tutta di får litt ro. Jeg ville prøvd et par dager med masse amming fir å se om jeg fikk opp produksjonen igjen jeg ... Så får jeg bare ønske lykke til... Og litt flaske i ny og ne kan jo sparer vettet ditt da [;)]

får ta fram kjevla når han bi før ille

ORIGINAL: AuroraogMamman

du kan ikke prøve å pumpe deg da? sånn at du får økt litt hvis hun ikke viser like mye interesse av puppen?

lykke til[:)]

prøve å pumpe men får nesten ikkje ut nåkka m den (manuell dr.brown)

Prøv med ammespray før du pumper. Det hjalp meg å få opp produksjonen raskt igjen, pumpa ofte noen kvelder på rad + at jeg tok ammespray før amming, tok 2-3 dager så var det på nett igjen. Gjør det før melka forsvinner for mye, for det blir jo vanskeligere jo mer du mangler.

Kan jo forresten hende at hun har økedager [;)] Da er det litt tøffere ei stund.

Og jeg merket også minsking i melka etter tannfremmbrudd. Men hos oss tror jeg det var fordi jeg var så stressa, han bet meg med tennene og jeg klarte ikke å slappe av fordi han kom til å bite meg hvert sekund [&:]

Back
Topp