Frustrert

xmissx

Flørter med forumet
Åhr...ringte føden nå var litt bekymra for har kjent lite liv i går og idag og vært svimmel. Fikk da beskjed om at jeg burde ringt jordmor/lege og at jeg må ringe de i morgen...siden det var så sent..men ville jo vente og se når jeg lå rolig på sofaen...så ble min samboer irritert og ringte inn pg da sa de jeg kunne komme inn..mem nå syntes jeg det er ubehaglig.... dagens hormonutbrudd

Åhr...ringte føden nå var litt bekymra for har kjent lite liv i går og idag og vært svimmel. Fikk da beskjed om at jeg burde ringt jordmor/lege og at jeg må ringe de i morgen...siden det var så sent..men ville jo vente og se når jeg lå rolig på sofaen...så ble min samboer irritert og ringte inn pg da sa de jeg kunne komme inn..mem nå syntes jeg det er ubehaglig.... dagens hormonutbrudd
Bra du får komme inn da.

Håper alt er bra med deg og lille!

Så bra samboeren din ringte inn. Dra inn. Du møtte en person som ikke kan jobben sin/ hadde en dårlig dag da du ringte. Lite liv skal sjekkes, og det skal ikke vente til i morgen.

Det er sikkert ikke samme person som tar i mot dere som svarte på telefonen første gang uansett :)

Skal alltid sjekkes og har selv fått beskjed om å ringe når som helst[emoji4] Ikke ha dårlig samvittighet overhodet!! Lykke til! Håper alt er i orden!

Håper alt er bare bra med den lille! Er alltid den éne personen som kan dra ned en hel avdeling pga surhet...
Du sjal føle deg trygg på at den lille har det bra, så klart de skal ta deg imot.

Lite liv skal tas alvorlig og der var bra du/dere ringte.
Vil virkelig si at det var et rart svar fra jm på føden, for de skal jo få dere inn på sjekk.

Håper alt står bra til med den lille i magen [emoji4]

Hvordan går det med dere?

Vi har tatt sparketester og målinger og sitter nå og har ventet en gid stund på gyn og ul for de viøle dobbelsjekke..men er så mye fødsler på gang her nå fikk gå hjem på kun på eget ansvar..så blir vel sittende her tul jeg skal på jobb i morgen tidlig jeg da, lillejenta har gitt litt tegn fra seg og det er da godt")

Vi har tatt sparketester og målinger og sitter nå og har ventet en gid stund på gyn og ul for de viøle dobbelsjekke..men er så mye fødsler på gang her nå fikk gå hjem på kun på eget ansvar..så blir vel sittende her tul jeg skal på jobb i morgen tidlig jeg da, lillejenta har gitt litt tegn fra seg og det er da godt")
Håper det har bedret seg og at du fikk ul. [emoji4]

Håper du fikk sjekk og litt søvn i natt :)

Jeg ble lagt inn til observasjon da de fant fall i hjertelyden elle noe slikt så ligget over natten men alt ser ut til og gå bra, var hvertfall blide og gode jordmødre nå på morgenen kontra i natt! Skal snart inn på ny ul :)

Så bra du dro inn, og at de tar vare på deg

Jeg ble lagt inn til observasjon da de fant fall i hjertelyden elle noe slikt så ligget over natten men alt ser ut til og gå bra, var hvertfall blide og gode jordmødre nå på morgenen kontra i natt! Skal snart inn på ny ul :)
Bra de passer på - og bra samboeren din insisterte; kjedelig når man møter på folk på telefonen som får en til å tvile på seg selv..

Så bra de tok godt vare på dere og at dere fikk kommet dere inn. Hold oss oppdatert på hvordan det går :)

Back
Topp