Frustrert!

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Nå har jeg hatt en frøken som har vært våken siden 05.30. Hun har kun hatt en hvil på 30 min. Ellers bare små power-naps på 5 og 10 min... Ja, det er jo snart 24 timer det. Puppene mine er vanvittig såre, og hodet mitt dundrer.. Uff, for en dag!

Sent from my iPhone using BV Forum

Oisann.. Høres ut som en meget kjip dag! :/ Håper morgendagen blir bedre for dere begge! Klem!

Hadde en våkendag her om dagen selv, da var han våken fra 7 på mårran til 11 om kvelden.. Kun små dupp på 10-15 min... Han var bra overtrøtt da ja :p

Hadde en våkendag her om dagen selv, da var han våken fra 7 på mårran til 11 om kvelden.. Kun små dupp på 10-15 min... Han var bra overtrøtt da ja :p
Uff, SLITSOMT!!!:-p Godt det er en ny dag idag;-)

En nøyaktig slik dag hadde vi også i går...slitsomt. Håper på en bedre dag og natt i dag, med mindre kaving :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

En nøyaktig slik dag hadde vi også i går...slitsomt. Håper på en bedre dag og natt i dag, med mindre kaving :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Krysser fingre for det, ja!! :-)

I dag har det vært en sånn dag.. Nå har han ikke sover siden 14tia og virker ikke som han har tenkt å sove på en stund heller. Tror kanskje han er overtrøtte nå.

Usj! Det er da jeg er glad snuppa bare er 17 dager og fremdeles sover mesteparten av tiden...

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Back
Topp