FRUSTRERT

Mia82

Betatt av forumet
Jenta mi er oppi alt hele tida, uansett hva jeg sier til henne så finner hun alltid på noe sprell.. Hun tømmte netopp ut Dentinox`en til minste mann. og den kjøpte jeg i går[:@]
I mårres ble jeg skikkelig forbanna...hun hadde bæsja i bleia, så hadde hun tatt den av seg i vår seng, slik at di små drittklumpene lååg i senga, rett vedsiden av meg!!! (Og jeg som skifta på senga i går) Hun går på badet og tømmer ut alt vaskepulveret på gulvet og blander det med litt shampoo, hun tar øyeskyggen min og klorer ut alt...[:@]
Og hun elsker lys, snart ikke mer te-lys gjen på grunn av henne (ja hun spiser dem)
Blir så frustrert og forbanna mange ganger at jeg bare har lyst og......&%#:ØNJT%&%)=(&%....tør ikke si det en gang....ARRRRG...[:@][:@][:@]

Hehe..uff kan ikke annet enn å le jeg,sorry assa[:D]

Tulla mi er bare 6 mndr enda, så hu får jo ikke gjort noe sprell.....så senere kan du le tilbake når jeg skriver inn..hehe[:D]

hehe.. beklager at jeg ler altså, men der har du litt å styre med ja!! Høres ut som at hun har det utrolig artig i allefall. Stakkars deg!!! Moro er del vel lell[;)] Begynner smått å forstå hva jeg har gjort... kulen på magen er foreløpig bare kulen på magen... må nok igjennom det samme når min kommer til verden tenker jeg..

Tiltider kan jeg ikke annet enn og le av henne, men når hun begynner å ødelegge, det er da jeg blir forbanna...Og jeg med den korte lunta offf....
Åhhh den suttringa, jeg blir gal!!!
Det er ikke gråt en gang, hun har ikke ansiktsutrykk enn gang, det er bare blæææææææ......
Åhhh jeg klikker snart...
Dere har mye å se frem til...hun tror hun kan gjøre hva hun vil fordi hun tror hun er så stor, skal gjøre alt det vi gjør...helt sprøtt og se mange ganger...

Bare se her...

oiii,hehe kjenner igjen det dær jeg også ja[:D]
har ei lita ei selv jeg, er ikke akkuret en uskyldig engel nei..[;)]

Skjønner at det er frustrerende, men jeg kan ikke annet enn å le (bare vent et par år så forstår jeg hvordan du har det[;)]). Får satse på å finne på noe som holder henne aktiv tror jeg, så hun ikke finner på så mye sprell.... og lykke til med det[:D]

Oj sann. Tihi. [:)]

Hun forstår jo hva jeg sier, det er jo bare enda mer frustrerende og vita at hun faktisk gir F...!!!
Når skal denne trassen slutte!???
I går måtte jeg bære henne opp i 3 etasje (bor i blokk) (uten heis), mens jeg humpa barne vogna oppover, bare fordi hun ikke gadd og gå selv!!! Når minste mann slipper og gå da skal ikke hun heller, men når vi har dårlig tid og jeg vil bære henne..... DA DA DA skal hun gå selv.....Mamma! Klarer selv sier hun da....åhhhhh[:@]

Hehe slik Har det vært her hjemme hos oss også før, men nå er de blitt så store.
Men det blir vel sann igjen om et par år kansje.....[:)]

Lillegutt har og vært å rota til på badet, begynte bare å låse døra så var det slutt på det...

Hun sovna endelig... jippi, det er lenge siden hun har sovet på dagen nå, så dette nyter jeg!!! Og minste mann sover pgså, så dette er jo helskjønnt...mmmm, nyter det[:D]

Ja det skulle tatt seg ut haha...ser det for meg[:D]
hun sover nå da...gud så deilikt altså, tror jeg må tvinge henne til det om dagene, hadde vert deilikt me litt ro[:)]

Tulle du???
Eg e så trøtte om dagane, det e skremmanes, men eg klare jo isje komme meg i seng før i halv 1 - 1 tida heller da!!! Så jeg kan bare klandre meg selv...
Men ikke lett og få henne til og sove når hun ikke vil!!! Hun pleier og sove til halv 10 tiden, men i dag var hun oppe kl halv 8....sukk

Knis [:D]
Huff, dårlig gjort av meg å le, men det var litt morsomt [:D].
Er hun litt sjalu på minstemann kanskje? Det virker nesten slik.. Fordi han bæres og skiftes på og hun kanskje føler at han får mere oppmerksomhet? ja, ikke vet jeg.. Har ei datter på 5 år, og jeg er spent på hennes reaksjoner når det kommer en til her...

Det er det hun ikke er ser du!!! Hun får all oppmerksomheten og hun forguder broren sin!!!
Og hun er jo ikke sånn hele tiden da!!!
Tror selv hun bare leker og prøver og være voksen (gjøre det samme som oss) det er bare det at hun gjør helt feil...stakar

Huffameg,da. Men du burde vel kanskje fjernet vaskepulver og telys fra hennes rekkevidde.

hehe..sitte her m latterkrampe...[:D][:D][:D] he visst litt å se frem t jah... ennå ei goe stond igjen heldigvis..

Back
Topp