Frustrert

Lillemirakel

Glad i forumet
Uff jeg er så frustrert. Babyen har begynt å våkne og gråte på natten. Han har pleid å sove natta gjennom men nå har han snudd om helt, han våkner ALLTID rett etter vi legger oss, uansett nårtid. Det slår aldri feil. Og da skal han bare gråte og styre, jeg mater han og han er tydelig trøtt, men nekter plent å sove. Jeg greier som regel å få han til å sove igjen etter en stund, men vet liksom aldri når han kommer til å våkne igjen :/ er det noen som har råd? Jeg er ganske desperat nå! Sover aldri noe godt lenger, og merker at kroppen blir mer og mer sliten :(

Sånn har vi det her i hus også! Dey startet for 4 dager siden! Tidligere våknet hun for mat 3-4 ganger om natta, mn la seg til å sove igjen med en gang..men nå våkner hun like etter jeg legger meg, får mat, sover, våkner for mat i 2-3 tiden, å da har vi det gående.. Gjerne i 1-3 timer.. Eneste som funker er å la henne komme ocer i sengen min å ligge inntil meg. Men idg har jeg bestemt meg for å være sta! Så lenge keg vet hun har tørr bleie,er mett osv så skal jeg sitte ve sengen uansett hvor lang tid det tar! Må ikke gi etter slik at hub skjønner at hvis jeg skriker litt til nå så får jeg komme i mammas seng;p så ikveld har jeg gjort klart noen podcaster å skal sitte ved siden av henne til hun skriker seg i søvn!:p hardt mot hardt inatt! Hun er like sta som meg, mn inatt skal jeg vinne:p haha..

Sånn har vi det her i hus også! Dey startet for 4 dager siden! Tidligere våknet hun for mat 3-4 ganger om natta, mn la seg til å sove igjen med en gang..men nå våkner hun like etter jeg legger meg, får mat, sover, våkner for mat i 2-3 tiden, å da har vi det gående.. Gjerne i 1-3 timer.. Eneste som funker er å la henne komme ocer i sengen min å ligge inntil meg. Men idg har jeg bestemt meg for å være sta! Så lenge keg vet hun har tørr bleie,er mett osv så skal jeg sitte ve sengen uansett hvor lang tid det tar! Må ikke gi etter slik at hub skjønner at hvis jeg skriker litt til nå så får jeg komme i mammas seng;p så ikveld har jeg gjort klart noen podcaster å skal sitte ved siden av henne til hun skriker seg i søvn!:p hardt mot hardt inatt! Hun er like sta som meg, mn inatt skal jeg vinne:p haha..

Babyen din er for liten til skrikekur, og dere kan få tilknytningsproblemer hvis du kjører den varianten der. Skjønner ikke at du har hjerte til det.

Skal nok gå fint så lenge jeg sitter ved siden av henne og stryker henne inni mellom så hun vet jeg er der for henne! Har ikke tenkt å la henne ligge alene å gråte!

Har han/hun fast leggerutine? Det er kanskje tidlig, men kanskje prøve åflytte barnet på eget rom, om han/hun sover hos dere?

Om han begynner å gråte og det ikke er nok med en sang eller at jeg er der, tar jeg han opp holder han og koser litt også med en gang han roer seg så legger jeg han ned. Legger han ned uansett om han gråter på vei ned. Også venter jeg litt om han roer seg eller ikke ..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sniker fra juli ;)
Ser du har skrevet om tannfrembrudd i en annen tråd. Har du prøvd å smøre dentinox på gommene om natta? Bruker han koseklut eller smokke? Kan nå hjelpe ;) begge mine har det :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Sniker fra juli ;)
Ser du har skrevet om tannfrembrudd i en annen tråd. Har du prøvd å smøre dentinox på gommene om natta? Bruker han koseklut eller smokke? Kan nå hjelpe ;) begge mine har det :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Kjøpte dentinox i dag, og smokken er godt likt. Satser på bedring snart :)

Min lille sluttet å sove på natten for 3 uker siden. Våkner hver time-hver 2.time for mat. Bæsjer minst 3 ganger pr natt. Begynte m litt grøt igår kveld uten at d hjalp i natt. Skal prøve det å ta på gommene inatt... Føler jeg holder på å miste forstanden.

Min lille sluttet å sove på natten for 3 uker siden. Våkner hver time-hver 2.time for mat. Bæsjer minst 3 ganger pr natt. Begynte m litt grøt igår kveld uten at d hjalp i natt. Skal prøve det å ta på gommene inatt... Føler jeg holder på å miste forstanden.

Uff! Skjønner deg veldig godt. Er rett og slett helt jævlig å ikke få sovet nok. Har du prøvd dentinox? Pleier babyen å spise mye på fingrene sine og sånn? Kanskje det er tenner? :-) håper det ordner seg for dere.

Suger veldig mye på fingre og hendene, men dentinox har ikke hjulpet noe :( ikke grøt heller :( må bare tenke at det blir bedre en dag :p

Suger veldig mye på fingre og hendene, men dentinox har ikke hjulpet noe :( ikke grøt heller :( må bare tenke at det blir bedre en dag :p

Er akkurat det samme her! Grøt funker ikke.. Så det er ikke sulten som er problemet.. :/ her blir d max 4 timer søvn pr natt! Det er tungt!
Men trøster meg med at det gir seg til slutt! Det må det jo:p før eller siden!:p

Back
Topp