Frustrert!!

Niceday

Forumet er livet
Ringte kvinneklinikken nå for å høre om ul-time, skulle jo få tidlig ul for å fastsette termin. Testa ikke positivt før nesten 7uker ut i svangerskapet og gjorde det sanne med nummer 2, men da viste det seg at jeg bare var 4uker på vei. Var på 3 legetimer og hos 2 leger som skulle henvise meg, men når jeg ringte nå var jeg blitt henvist til ordinær ul i desember :( har ikke lyst til å gå i 1,5 mnd å ikke vite om jeg er kommet så langt som jeg er, eller lengre - om ikke opp til 3 uker kortere!!!! Skuffa nå sier du!! La ut min frustrasjon til sekretæren i kk og hun stakkar var ny og visste ikke hva hun skulle gjøre - så ble enige om at hun skulle forhøre seg meg en av legene der og ringe tilbake. Hååååper de forstår min usikkerhet og tar meg inn!

Håper d ordner seg likevel da, eller så får du bestille privat da vettu:)

Er ikke privat å oppdrive her - må da helt til Ålesund tror jeg... Over 2 timer kjøring dit!

Å det skjønner jeg :-/ så irriterende at legene sier noe og ikke gjør det. Er så typisk :-/ håper du får ordnet det og får time snart!:-) krysser fingrene!

Krysser fingrene for at det er noen forståelsesfulle leger på vakt i dag og at de gir deg en snarere time..hvis ikke hadde jeg dratt tilbake til fastlegen og purret og klaget til han

Får håpe hun får fikset det og at du får deg en time til ul og får vite litt mer:-)

Hipp hurra og takk for at snille sekretærer finnes! Hu hadde lagt frem saken min til en lege på kk i Førde og fikk ordna time til ul den 5.11 :D satte meg opp på første ledige :) så er bare litt iver en uke til jeg får hilse på lillegullet! Var også til ei venninne og lånte dopleren hennes, fannt hjertelyden nesten med en gang :D så dagen i dag en suuuuper!!

Så godt å høre at det ordnet seg :-) gratulerer med å høre hjertelyden til den lille <3>

Back
Topp