Frustrert!!

MissDolly

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Argh... Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, og det har sin årsak i at Babyverden og iPad ikke er venner - i det hele tatt! Jeg logger inn, går inn på augustforumet, trykker åp en tråd og vips så blir jeg utlogga. Får ikke lest trådene en gang :( Men nå har jeg funnet frem den bærbare pc'n, og her funker det i allefall! Ikke like lettvint å ha denne i fanget om kveldene, men må jo få sett innom forumet her

(Om jeg er så heldig å få svart på innlegg, får jeg ikke laget avsnitt, eller satt inn smilyer eller noe..)

Håper BV får ordnet opp i dette! Gjelder alle som bruker Safari som nettleser har jeg skjønt. Utrolig frustrerende..

Eller er alt bare bra! Ryggen har begynt å verke, er redd det er bekkenlåsning/løsning? Stråler nedover mot rumpa, kjennes ut som jeg er støl. Innimellom blir det også en ilende smerte som går fra hofta og nedover låret, akkurat som isjias. Håper ikke dette forverrer seg! Plager meg i jobben, hvor jeg går mye på harde gulv, og har mye fysiske oppgaver. (Sykepleier på sykehjem.) vil jo gjerne være i jobb så lenge som mulig, ellers frykter jeg ukene blir laaaange....

Hvoran er det med dere andre?

Jeg vil ha gamle babyverden tilbake!!!
Får ikke opp smilyene her ... 

Går bra her da, fått kul på magen og kommet forbi uke 12 nylig :)
Kvalmen er nooooe bedre i dag ... bare spydd èn gang hittil og det er bra til meg å väre nå ... 
Jordmor i morgen, håper å höre hjertelyden til den lille <3

Jeg savner også gamle BV der det var drit lett å legge inn bilder, smilyes, osv. men men.

Her går det greit. Er fortsatt så trøtt at alt er et ork, men kvalmen er litt bedre. I stede for å alltid være der og til tider bli verre så er den der ikke og kommer til tider innom.
Så langt bare spydd etter annfall med tørrhoste.

Noe drit med bekken greier. Fikk det i uke 10 sist og kjente det i uke 7 nå, men har tatt en del tiltak og det har gått mye bedre. Nå er det flere dager jeg ikke kjenner noe til det enn dager jeg har vondt. :D

Magen er blitt svææær. Hehe
Gleder meg til å runde 12 uker på tirsdag og til UL neste fredag. :D

Så og si samme problem som deg. Med laptopen min kommer jeg meg ikke inn på noen forum når jeg er logget inn. Når jeg ikke er logget inn, kommer jeg inn på alt ( bortsett fra terminforum da). Så prøvde jeg nå med den stasjonære, og da kommer jeg inn overalt når jeg er logget inn.

Skjønner ikke hvorfor det er sånn, for har samme nettleser på den som her, og det funka helt fint, helt til ca 1 uke siden. Har prøvd å forandre masse på laptopen for å ordne det, men må jo være på babyverden feilen ligger??

Back
Topp