Frustrert

Fearless..

Forumet er livet
Skulle fått tr på lørdag, har vondt i magen og ryggen og har hatt det i en uke nå, så jeg har gått å venta å venta på at den skulle komme. Tok en graviditetstest igår, og den var negativ[:@] Hvorfor kommer ikke tr da?? Skulle jo ikke tro det var for tidlig å teste, siden jeg skulle hatt tr på lørdag. Da burde jo testen gi et riktig svar, eller?

Ja, håper jo på en liten desember bebi[:D] Men ser mørkt ut når jeg har så vondt i ryggen og magen, pleier jo å være tegn på at tr er på vei.. Har bare ikke hatt symptomer så lenge uten at noe skjer før..

ORIGINAL: Lolita Lempica

ORIGINAL: fearless.

Skulle fått tr på lørdag, har vondt i magen og ryggen og har hatt det i en uke nå, så jeg har gått å venta å venta på at den skulle komme. Tok en graviditetstest igår, og den var negativ[:@] Hvorfor kommer ikke tr da?? Skulle jo ikke tro det var for tidlig å teste, siden jeg skulle hatt tr på lørdag. Da burde jo testen gi et riktig svar, eller?

Jupp, sitter her å har det på samme viset som deg[&:] skulle hatt tr for 14 dager siden[:@] Har også negativ test...[:(]

Åh, da skal ikke jeg klage.. 14 dager, stakkars. Er ei pine å gå og vente sånn. Lykke til[:)][:)]

Back
Topp