*Frustrert*

Lamiah

Flørter med forumet
Og verre blir det vel når man begynner å jobbe? Altså, er det noen andre enn meg som føler at tiden ikke strekker til eller? Har en liten gutt som krever oppmerksomhet hele tiden, og mens jeg underholder han, skal jeg rydde, vaske, lage mat, spise, dusje.. Noen dager ser det ut som ett H*****e her... Og energien er liksom ikke helt på topp heller da... Og da føler man seg egentlig litt nedfor.. Er det noen som har det sånn, eller er jeg alene om den?

Æ e så egoistisk at æ drit å huset... Æ tar mæ av mæ og lillemann.. og lage middag. resten får veente til æ gidde å gjøre det men da ende det opp med at min kjære blir sur å rødde sjøl :P

Føler veldig med deg....
Eg har det litt sånn... Seriøst, eg rekk ikkje å dusje så ofte som eg vil, eg må fram med klut og våtserviettar oftare enn eg ønsker!! :P og klesvasken heng eg LAAANGT etter med! Eg er nettopp ferdig med å vaske opp alt Joakim fekk til jul!:P

og badet har ikkje fått vekesvasken sin denne veka, så det MÅ eg ta i morgon! Våtrom ser så fort mykje verre ut enn det i prinsippet burde gjort! :(

åååh, sååå glad jeg ikke er den eneste. Badet mitt flyter over av vask.. :P Men av en eller annen merkelig grunn, så har vi alltid rene klær da.. Begynner å tenke at man kanskje har litt for mye, jeg [:)]

ORIGINAL: Lamiah

åååh, sååå glad jeg ikke er den eneste. Badet mitt flyter over av vask.. :P Men av en eller annen merkelig grunn, så har vi alltid rene klær da.. Begynner å tenke at man kanskje har litt for mye, jeg [:)]
haha:) For mykje kle er redninga mi!:) Men han har ikkje så mykje at det er ting han ikkje får brukt:P Passer alltid på å bruke alt! ;) Og huff... eg har ei maskin med kle eg burde fått hengt opp.... men viljen min ooorkar ikkje!:P Men eg skyldar på at eg jobbar for mykje :P

vanskelig å få huset til å se strøkent ut med så små barn, og ikke ha dårlig samvittighet for det!!! du kommer aldri til å angre husarbeid du ikke har gjort. tror ikke noen ligger på dødsleiet og tenker at de skulle hatt det renere da de hadde små barn, hehe[:D]

også blir det bedre når de er litt større, griser litt mindre, klarer mer selv, og klarer også å aktivisere seg selv.

men jeg synes faktisk det var lettere etter at eldste begynte i bhg, for da rota og søla vi mindre hjemme. også invisterte jeg i tørketrommel. det redda meg veldig!!

Føler sånn med deg [&o]
Vil heller tilbringe tiden min med lille gull.. Jeg pleier som regel å ta det på kvelden.. da setter jeg meg selv i 6 giret og får det gjort.. er ikke no gøy å stå opp til rot hus [X(] Å ikke komme hjem fra jobb til det heller [:'(]

Samboer er flink å hjelper til, men han ser jo bare en brøkdel av hva som trengs å gjøres [>:]

Jeg begynner å komme i en rutine og det er jeg glad for [:)] Etter knappe 2 mnd i jobb [:D]

det er vanlig at man føler seg slik innimellom. Det er jo ikke bare bare med små barn.

Skru ned dine forventninger og det gjelder mange områder. Du må hverken leke med barnet hele tiden og huset må ikke ser ut om du venter besøk fra kongen.

Barnet overlever faktisk også hvis du innimellom gjør andre ting en å leke. Prøv å inkluderer barnet så godt som mulig, slik at den kan oppholde seg i nærheten, men gjør likevel det du må.

Gi blaffen om huset ser ikke helt strøken ut! Dette er et småbarnshjem, litt søl og rot er helt normalt!

Lag en ukeplan. Godt organisering sparer masse tid. For eksempel gjør bare det allernødvendigste av vasking og rydding hver dag. Ta helgevask på torsdagen, så trenger du ikke å gjøre det i helgen og har da masse tid for andre og mer koselige ting

Ta imot hjelp. Mannen i huset kan også rydde, vaske eller lage mat

Back
Topp