FRUSTRERT!

mamma2010!

Glad i forumet
Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger! Ikke hvor jeg skal henvende meg.. INGENTING! Nå er jeg lei, sliten og frykteig frustrert og ikke minst lei meg! A har hostet stygt, hatt feber til og fra, tett i nesten, surkler i brystet. Hoster så hun spyr! Men har vært tre ganger på legevakta og blir sendt hjem med en beskjed fra legen at : nei, hun er frisk! Hun kan jo ikke være det??? Virker som om hun er redd for å sove, hun spiser, men ikke i nærheten av det hun spiste før. Hun drikker og har tissebleier. Men hun er ikke seg selv, og jeg ser på henne at hun begynner å bli sliten! Og det gjør jeg også! Hennes crp er også bra, men hun er jo ikke frisk! Jeg er så sliten og lei! Lei av å bare bli avvist! [:(]

Ring sykehuset, barneavdelingen og forklar hvordan du har det. INGEN vet bedre enn en mor.

Jeg er sikker på de hjelper for i siste ende er det jo du som kjenner ditt barn best. jeg fikk beskjed av legevakta her
at var jeg i tvil og følte det var noe galt og ikke fikk hjelp så skulle jeg ringe sykehuset.

Ring helsestasjon!

Men husk at det går mye influensa nå.. Da blir man jo ganske slapp. Hvor lenge har hun vært syk?

kan ikke være astma a??
huff er ikke lett når man føler man ikke blir hørt!

sender trøsteklmmer og håper ting order seg veldig fort!!

Kontakt fastlegen din! Legevakta er ikkje alltid beste plassen å bli hørt...

Om du føler at det ikke er som det skal så bør de lytte til deg. En mor vet best når det gjelder barna sine. Så ikke gi deg før de undersøker henne skikkelig. Om de ikke vil høre på deg en plass så ringer/reiser du til en annen plass, som f.eks sykehuset. God bedring til henne!

Har snakket med legevakta, fastlegen og barneavdelingen på sykehuset SØF.. Barneavdelingen kunne ike hjelpe uten rekvisisjon fra fastlege eller legevakt.. Men fikk time hods fastlege 08.15 i morgen.. Blir så frustrert! Lurer på astma, for pappan hennes hadde det da han var liten.. Men i følge legene her så er hun jo frisk! Jævla helsenorge. Orker ikke mer av denne dritten!!!! [:(]

Dette har vært i over en mnd...

her har lille snuppa det samme og vi har fått flytende bricanyl (astma medisiner)....det hjelper litt...men er ikke bra alikavel.....god bedring[;)]

Ja, okay.,.. Mange som mener på at det kan være astma... Å NÅDE Fredrikstad Legevakt sier jeg bare... Om det viser seg at de har avvist oss tre ganger og det er noe med henne... Kommer til å rævkjøre de herfra og til Kina!! [:@]

Har de ikke noe kveldspoliklinikk for barn eller noe sånt? Her kan vi bare dukke opp. Kun på dagen du må ha henvisning. Så synd at du ikke blir hørt. Hadde holdt en liten irritert tale til fastlegen jeg, for å få rekvisisjon. Håper det går bra! Masse lykke til i morgen!

ORIGINAL: MetteJ

Om du føler at det ikke er som det skal så bør de lytte til deg. En mor vet best når det gjelder barna sine. Så ikke gi deg før de undersøker henne skikkelig. Om de ikke vil høre på deg en plass så ringer/reiser du til en annen plass, som f.eks sykehuset. God bedring til henne!

Sign<3

Lykke til hos legen, stå på å ikke gi deg. lenge å være syk i 1 mnd.

Astma?

Her er det også surkling, snørr og hoster så mye at hun kaster opp. Men det har bare vart siden mandagen da. Vi fikk også høre på legen at hun var frisk og at de kan kaste opp for å bli kvitt all slimet i halsen.
Håper du finner ut noe på legen i morg, for 1mnd var Lenge!

God bedring [:)]

Tusen takk alle sammen! Hun fikk konstatert mykoplasma lungebetennelse av fastlegen etter 1 minutt lytting!! Så han sa det at er hun ikke bedre innen mandag så måtte vi komme tilbake med den gang.. Men Mandag skal helsetilsynet varsles, avisen og jeg kommer til å dra ned til legevakten å kreve navnene på de legene som har behandlet henne. Og jeg kommer til å forklare de ubrukelige menneskene der nede en ting eller to! Første gang jeg kom med Aurora så himla kjærringa med øynene til meg, og kalte meg en hysterisk førstegangsmor! Man kunne jo se at datteren min var frisk! Men jeg skal virkelig ta dette videre! Men vi kommer ALDRI igjen å dra til legevakten for å få hjelp!

Huff, stakkars lita:/
Helt sykt at de legene du har vært hos ikke har hørt det!!

Bra du går til media med det, ofte slike ting som må til.

God bedring til jenta di<3

Tusen takk !

Men jeg skal virkelig ta dette videre!

Stå på!!!!! Jævla leger som ikke tar folk (les "unge" mødre) på alvor. 

Back
Topp