Frustrert

Monsoon

Elsker forumet
Huff, nå som Raphael endelig har bestemt seg for å slutte med bleie, så skulle han få ønske seg noe, og da var det Stiga snowracer han ville ha... Men er ikke å oppdrive i Selbu, stjørdal eller i trondheim.... blir så frustrert altså [&:][&:][&:][&:] Jeg som hadde tenkt han skulle få teste det noen runder før snøen forsvant [&:]

Huff da, skal si fra om jeg ser noen her i byen. Men regner med du har sjekket da[;)]

åh, så dumt? Ingen som er enda stiligere så de kan godtas som erstatning heller da?

Han skal jo få søppelbil av mormora da, så det er jo ikke synd på han altså, var bare at jeg hater å love ting jeg ikke kan holde, for jeg blir så skuffa selv om folk ikke holder det de lover. Skjønte at ikke alle butikker hadde igjen , men hadde regna med det var å oppdrive da. [8D] Men har sagt det til han , og tror det går greit altså... bare så dumt siden han har snakket om at han skal få det når han slutter med bleie, for sånne rattkjelker har de store gutta i barnehagen, og han ville ha likens selvfølgelig[;)] (tror mor er mer skuffa enn sønnen, ville så gjerne se han bli så glad [&:])

Skjønner helt hva du mener monsoon - det er noe vi alle streber etter, å holde det vi lover, å være ærlige - det er jo egenskaper vi ønsker å føre videre til barna våre. Forhåpentligvis forstår han at man ikke alltid rår over omstendighetene - du har jo gjort ditt beste for å holde løftet. Skulle ønske jeg kunne hjelpe [&o]

Satt fokus på søppelbilen nå da, han har vært tørr i natt og, så får han få den litt tidligere enn planlagt da [:D] Nå regner det her, så det er ikke helt rattkjelkevær likevel...[8D]

Back
Topp