Frustrert over vond nakke/ migrene

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Noen som sliter med dette i svangerskapet?

Jeg har både vondt i hele nakken og deler av ryggen, migrene annfall i flere dager nå pga dette og ja intens kvalm. Så dårlig kombo! Begynner å bli skikkelig lei!!! Kvalmen alene takler jeg....men ikke denne komboen!

Noen anbefalinger av preparater jeg kan ta? jeg tørr jo så vitt å ta en paracet...som forsåvitt ikke funker heller. Hva kan jeg ta som funker og som ikke reseptbelagt?

Her har både prøvd rispute som varmes opp, massasje (samboer er utåmodig, så begrenser seg hvor lenge han gidder hehe ), paracet, sove gjør det verre..... what to do ???? desperat!

Du skulle ikke ha prøvd kiropraktor? For et år siden slet jeg med mye vondt i nakken og migrene, men det hjalp etter noen runder med oppknekking:-) ellers så vet jeg ikke hvilke legemidler du kan ta, ta deg en tur til legen å spør de?:-)

Sent from my iPad using BV Forum

jeg skal til gyn for alvorlig migrene og farlige medsiner neste uke. fram til da er d paracett og fanalgin/fenazonkoffein'

Jeg har også migrene, vært hos volvat å prøvd det meste av medisiner . Eneste som funker på meg, er ibux. Paracet virker ikke i det heletatt. Men ta deg en tur til legen å spør hva du kan ta og ikke. :) er jo ikke sikkert ibux funker for deg. Lykke til! :)

Jeg har også migrene, vært hos volvat å prøvd det meste av medisiner . Eneste som funker på meg, er ibux. Paracet virker ikke i det heletatt. Men ta deg en tur til legen å spør hva du kan ta og ikke. :) er jo ikke sikkert ibux funker for deg. Lykke til! :)
Trodde ikke Ibux kunne brukes i første trimester jeg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Det har jeg ikke hørt noe om, verken fra lege eller noen andre. Da burde legen , jordmor osv sagt noe til meg? Hmmmm..

Googlet det! Sant det du sier, så blir ikke mer ibux her!! Rart legen ikke har sagt noe? Sist hørte jeg at ikke paracet var bra. Ikke rart man blir forvirret! Takk for opplysningen,123Kjør! :)

jeg skal til gyn for alvorlig migrene og farlige medsiner neste uke. fram til da er d paracett og fanalgin/fenazonkoffein'
Hva er det siste du skrev? koffein tabletter?

Det har jeg ikke hørt noe om, verken fra lege eller noen andre. Da burde legen , jordmor osv sagt noe til meg? Hmmmm..
inux vet jeg man ikke skal bruke som gravid...så anbefaler deg å ikke bruke det under svangerskapet...t.o.m ikke bra for de med ømfintelig mage...så best å holde seg unna :)

Du skulle ikke ha prøvd kiropraktor? For et år siden slet jeg med mye vondt i nakken og migrene, men det hjalp etter noen runder med oppknekking:) ellers så vet jeg ikke hvilke legemidler du kan ta, ta deg en tur til legen å spør de?:)

Sent from my iPad using BV Forum
Hart vurdert det...litt bedre nå, men får se om det fortsetter slik. vurderte faktisk akupunktur jeg...kan både hjelpe mot kvalmen og nakken, ikke minst migrene :)

du får kjøpt fenazonkoffein på apoteket. det er en annen type smertestillende som ikke går over i livmora. funker bedre enn paracett syns jeg. det er d samme i en blå eske som heter fanalgin også.

Jeg har også fått vond nakke og en helvettes hodepine nå denne uken. Snabla irriterende! Jeg går til kiropraktor, skal dit igjen tirsdag 1. April :)

-Taster fra appen-

Back
Topp