frustrert,oppgitt og trist...

mamma900

Glad i forumet
Jeg og barnefar planla å bli gravide i sommer.. det skjedde ingenting.. høsten kom å jeg ble gravid i oktober.. da det skjedde ville han plutselig ikke ( selvom han lovte å si ifra før det skjedde om han ikke ville lengre) noe han ikke gjorde.. han pressa meg nærmest på sykehuset til abortfristen var gått ut.. flytta nedover til pappa da jeg var ganske nærme den fristen på 12 uker.. da de 3 mnd hadde gått ville han plutselig ta ansvaret for ungen vår ( han har senere innrømt at det var utpressing fra hans side )

han har behandla meg veldig dårlig, gått bak ryggen min, sagt at jeg er fæl på innsiden( råtten ) og at han og sønnen  (fra tidligere forhold)  har det bedre uten meg... han ba meg slutte å sende mld osv.. jeg gjorde det..

2 uker gikk, plutselig sendte han meg mld om at han var lei seg og skulle skjerpe seg...
da spurte han også om jeg hadde flørta,chatta eller møtt noen andre gutter mens jeg hadde vært hos pappa..
da svarte jeg

" NEI , jeg har overhodet ikke tenkt på gutter i det siste, og hadde jeg møtt/flørta med noen har ikke du hatt noe du kunne sagt"

fikk da svar tilbake

" Jeg synes det virker desperat da.. og mener du virkelig at du kan gå rundt å flørte med andre når du er gravid ?"

på facebooken hans i går at han skrev til en kompis at han skulle ha vors ,å at det kom et par babes dit"
han har tilogmed sletta meg på facebook, og overser meg om jeg sender han meldinger...

synes det er forferdelig dårlig gjort... blir så frustrert... mtp at han er en voksen mann på snart 35! jeg er 19 selv...

[:(]

Skrev du denne historien på generell for litt siden? Jeg bare vet jeg har lest akkurat den samme historien der?

Uansett så tror jeg du har det bedre uten han om det er slik han er!! Høres ikke ut som han kan gi deg og babyen et stabilt liv!

men han spiller så bra og har så mange veninner/kompiser.. de tror han er så snill og god... ingen som skjønner hvordan han er før man kommer inn under skinnet på han...
han eier og driver en veldig populær frisørsalong her i byen!....

har litt kontakt med barnemora til sønnen hans... vi har bestemt oss for å ha kontakt med hverandre slik at storebror og halvsøster kan ha et godt forhold... han er ikke veldig glad for at vi har kontakt med hverandre...
han har jo brukt fysisk vold mot henne, med barn tilstede.. i tillegg vært utro en hel ganger...

irriterer meg bare at han får folk til å like seg så godt.. når han er så FALSK!!  [:(]

ORIGINAL: mamma900

men han spiller så bra og har så mange veninner/kompiser.. de tror han er så snill og god... ingen som skjønner hvordan han er før man kommer inn under skinnet på han...

har litt kontakt med barnemora til sønnen hans... vi har bestemt oss for å ha kontakt med hverandre slik at storebror og halvsøster kan ha et godt forhold... han er ikke veldig glad for at vi har kontakt med hverandre...
han har jo brukt fysisk vold mot henne, med barn tilstede.. i tillegg vært utro en hel ganger...

irriterer meg bare at han får folk til å like seg så godt.. når han er så FALSK!!  [:(]

Jeg har selv en bror som er på dette viset... Utenom vold da,vel og merke. Han er en stor dritt,egoist og vemmelig fyr (mot hele familien min). Utnytter folk,er blid og hyggelig så lenge det er til hans beste,men så fort noen sier "nei" eller han får motgang,er det rene helvetet! Han straffer foreldrene mine med å ikke få lov å se barnebarnet sitt,hvis ting ikke går etter hans pipe.
Han setter status på seg selv ved å strø "penger og rikdom" rundt seg,hvor han hele tiden på fb forteller folk hva han har kjøpt til hvert eneste tidspunkt. Slik opererer han ved å gjøre seg "kul".

Jeg irriterer meg og over at han får folk til å like seg så godt. Men tro meg,en vakker dag får resten av folka rundt han øynene opp og smellen kommer! Dette skjer nok og med din eks,skal du se. Den som ler sist,ler best...er det ikke det som sies? [;)][8D]

Takk for gode ord jenter!  [:)]  jeg får bare prøve... bare trist å ligge alene i senga mi om kvelden å kjenne at lillepia sparker.. vil så gjerne dele det med noen... noen jeg elsker ..[:(]

Arielle :
jeg leste du var frisør i en annen tråd.. så du vet nok hvem fyren er. hehe..

kan jeg nekte han å komme på sykehuset de dagene jeg ligger der etter fødselen ?

Svarte sist du skrev om han her og mener med tanke på alderen hans så er han neppe noe å satse på. Han virker veldig umoden og siden han er så gammel som han er så er det vel ikke veldig stor sjanse for at han kommer til å forandre seg spesielt mye. [>:]

ORIGINAL: giggsy

Svarte sist du skrev om han her og mener med tanke på alderen hans så er han neppe noe å satse på. Han virker veldig umoden og siden han er så gammel som han er så er det vel ikke veldig stor sjanse for at han kommer til å forandre seg spesielt mye. [>:]

Aha,..er det her jeg har lest den før, visste jeg hadde lest den før skjønner du[:D]

Mener fortsatt at han ikke er noe å samle på![:)]

Høres ut som du bør holde deg vekke fra han, og bare ha nødvendig kontakt pga barnet deres. Men vær obs på han med tanke på barnet og skriv ned om det blir noe tull i forhold til barnet, sånn at du har dato og akkurat hva som skjedde. Lettere å gå til noen med det, enn med hva du husker..

Syns det er kjempebra at du og den andre barnemoren holder kontakt. Hun vet jo også hva slags fyr det der er, og dere kan snakke sammen dersom det blir noe mer tull med han og dere eller barna. [:)]

Så kommer det nok for en dag da hans venner også ser hvem han er[;)]

Har du skrevet akkurat dette her tidligere? For jeg har lest dette før...
Svarte deg da, og svarer igjen; han virker ikke helt god...så hadde ikke ofra så veldig mye på han egentlig...

ORIGINAL: mamma900

Jeg for min del hadde blitt temmelig lei av dette fram og tilbake.. han er ikke en person en kan være 100% trygg på hvor en har ham hen... det du trenger er støtte og det gir ikke han. Syns det er kjempe bra at du og bm til sønnen hans har kontakt.. godt utgangspunkt og fortsett sånn.. drit i hva han syns.. han er bare usikkert svakt menneske som må rakke ned på folk for å få oppermerksomhet og ha makt. Det hadde bare vært tilpass for ham at du hadde funnet deg en ny en.. han har ingenting med hva du gjør når dere ikke er sammen lenger.. selv om du bærer hans barn har han ingen rettigheter annet en at han er far til barnet... du kan bestemme selv hva du vil med DITT liv!PLUSS at han har tidligere erfaring med å utøve vold.. og da ville jeg holdt meg unna en som han.. virker ikke stabil..

Jeg fikk brev på facebook fra xen hans gjennom 9 år! ( altså barnemora )

dere kan jo lese om dere vil! [:D]

"Så ikke første delen av meldingen din tidligere i kveld.... Men blir ikke forbauset over det du skriver der. K la også skylden på meg da det ble slutt og sa det var jeg som hadde funnet meg en annen. Noe som absolutt ikke stemte. Han hadde da vært sammen med Jeanette nesten 6 mnd bak min rygg...., som jeg tidligere har fortalt deg!

K er en kontroll frik og ønsker nok enda ha kontroll over deg og livet ditt. I en periode det var slutt mellom oss for lenge siden, var jeg kjempe deppa og han styrte meg og brukte meg, da han så hvor svak jeg var i forhold til han. Han gjorde som han ville, flørtet, var på byen og reiste, men kom til meg innimellom, når det sikkert ikke ordnet seg med noe annet og han viste at jeg da stod der med åpne armer. Helt til en dag noen fortalte meg at dette måtte stoppe og jeg sa til han at dette ville jeg ikke være med på mer.... Da ble han plutselig så lei seg, gråt og ville så gjerne ha meg tilbake. Dum som jeg var tok jeg han tilbake. Hadde det fint noen mnd før helvete gikk løs igjen, med utroskap osv....

Det er så sinnsykt mye snakk fra K og i starten virket alt han sa så fornuftig og voksent. Fikk meg til å føle meg så liten og sårbar og veldig avhengig av han på flere måter. Han trykket på mine svake sider uten at jeg skjønte han var i ferd med å manipulere meg og ta styringen på meg.... I ettertid har jeg fått hørt at hvis det ikke hadde vært for han ville jeg aldri ha blitt sykepleier og klart og fullført det studie! Tullpreik, det var mitt valg og min vilje som klarte det som alenemor, hvor han i den tiden kun skapte problemer for meg og Ida. K har aldri vært skoleflink og strøk på flere fag i videregående. Til meg sa han jo han var en av de beste i klassen men da jeg fant karakterboka hanns beviste dessverre den det stikk motsatte. Fikk så mange advarsler fra andre men så det dessverre ikke selv. Og det skulle gå hele 9 år før jeg kom meg ut av helvete.

Har så mange historier rundt K som virkelig ville sjokkert deg Lise, men ville blitt en hel bok om jeg skulle skrevet ned alt. Men vær du sikker, han er avhengig av positiv tilbakemelding fra det motsatte kjønn og får han det ikke fra deg vil han helt sikkert søke det fra andre!

Da K dro fra oss for 3 år siden, gikk Ida til morfaren sin med noen fotoalbum han hadde liggende. Hun var da 10 år og spurte morfaren om hun kunne ta ut alle bildene av K og brenne dem. Morfaren ble litt forfjamset men sa ja og Ida gikk ut og tente på ett og ett bilde hvor K var med. Det er sterke ord og handling fra ei 10 år gammel jente, men synes det sier masse om hva hun følte og hvordan hun har hatt det i forhold til K "

Back
Topp