Frustrert og trenger gode historier

M-2915799

Første møte med forumet
Hei, er 4+4 på vei ifølge app og sist mens… negativ test på mandag og positiv i går. Blødd siden sist torsdag… trenger nye historier om at det kan gå bra.

Spørsmål til de som har gode utfall, hvordan var blødningene (mye, farge, klumper, etc) og hadde dere smerter? Hos meg startet det brunt og rosa og mer rødt. Blør litt konstant og det kommer mest når jeg er på do, slimete.

Finnes det «alt galt skjedde, masse blod og vondt, men endte bra»?

Merker en forskjell der det kan være abort som skjer VS at det går bra - de som har opplevd begge deler?

Takk!

Jeg blødde litt brunt/rosa hver dag fra ca uke 6 til 10. Hver gang jeg gikk på do og av og til litt i truseinnlegg. Gikk bra, hadde en blødning i livmoren.

Hei, er 4+4 på vei ifølge app og sist mens… negativ test på mandag og positiv i går. Blødd siden sist torsdag… trenger nye historier om at det kan gå bra.

Spørsmål til de som har gode utfall, hvordan var blødningene (mye, farge, klumper, etc) og hadde dere smerter? Hos meg startet det brunt og rosa og mer rødt. Blør litt konstant og det kommer mest når jeg er på do, slimete.

Finnes det «alt galt skjedde, masse blod og vondt, men endte bra»?

Merker en forskjell der det kan være abort som skjer VS at det går bra - de som har opplevd begge deler?

Takk!
1. Graviditet: Jeg visste ikke at jeg var gravid pg fikk menssmerter som vanlig. Så fikk jeg en blødning som lignet mens. Neste dag var den stoppet. Jeg tok en test som var positiv. Var ca. 5 uker på vei. Fødte en frisk sønn.

3. Graviditet (etter en mised abortion i 2.trimester)
Var på trening og var 5+4. Kjente at noe havnet i trusa og gikk på do. Det var ganske mye blod. Hadde igjrn en blødnig i uke 7 og småblødninger som endte i brun utflod etter en uke. Hadde litt vondt i magen, men ikke noe dramatisk. Fødte en frisk sønn ifebruar 2025.

Ei jeg kjenner hadde mange blødninger i 1. og 2.trimester. Hun fødte et friskt barn.

Angående å merke forskjell: merket ingenting til det da jeg opplevde missed abortion. Fikk en liten blødning på kvelden 17+0. Blr ikke redd, tenkte det var skjøre slimhinner, men tok kontakt med fostermedisin neste dag. Dagen etter viste ul et foster uten hjertelyd som hadde sluttet å utvikle seg i uke 14. Kanskje jeg hadde fått litt færre symptomer, men det er ikke uvanlig i 2 trimester.

Håper det går riktig vei for deg.

Back
Topp