Frustrert og lei

isbjørn

Elsker forumet
Blir så frustrert. Skulle vært på oul i dag, og først ringte de og sa at timen var utsatt til kl 14.30, og etter en stund ringte de å sa at timen var avlyst. Dette pga sykdom. Var så klar for den timen, kjenner jo lite/ ingenting liv så ville så gjerne sett om alt var ok. Mannen mener vi skal holde graviditeten hemmelig til etter oul, men vet ikke når den blir engang. Magen har blitt så stor, så tror ikke det er mulig å sjule det lenger. Leter nå etter privat ul i nærheten, men finner ingen........

Når får du ny time da? Det kan jo ikke være lenge til!!

Hvor langt på vei er du? Det er jo et ganske lite vindu, uke 17-20 som vel er tiden det skal være?

Så kjedelig! Er det ingen stedet som har privat ul i nærheten altså? Men syns kanskje du kan trumfe gjennom å ikke holde det skjult, magen sier jo sitt. Ikke godt å gå med for små klær!

18 uker i dag, så bør vel bli innen 2 uker. Kjenner du mye liv?
Jeg kjenner kiling, ikke spark.
Morkaka ligger forran, hvilket vel delvis forklarer det. Samt at vi ikke SKAL kjenne noe enda, det er greit om vi ikke gjør det noen uker til

Så kjedelig! Er det ingen stedet som har privat ul i nærheten altså? Men syns kanskje du kan trumfe gjennom å ikke holde det skjult, magen sier jo sitt. Ikke godt å gå med for små klær!
Tror jeg må kjøre 1,5 time for å komme til privat. Er en nærmere, men han hadde ferie. Ja må nok bare si det, men mannen er så redd for at noe er galt og vi evt må ta det bort. Med de andre har vi sagt det i ca uke 14, men nå vil han absolutt vente...

Jeg kjenner kiling, ikke spark.
Morkaka ligger forran, hvilket vel delvis forklarer det. Samt at vi ikke SKAL kjenne noe enda, det er greit om vi ikke gjør det noen uker til
Ja. sant nok. Er vel fra uke 20 ca en hvertfall bør kjenne liv hver dag.....

Ikke vær bekymra for at du ikke kjenner så mye liv nei =) Men vannvittig frustrerende å ikke komme på oul, det er jo noe man gleder seg SÅ mye til!
Syns heller ikke du skal gå rundt å skjule magen, det er ikke bra for magen din å bli presset inn i for små klær, og ubehagelig er det også... Hva er kjæresten din redd for? At noe skal være galt? For sjansen for det er jo bitteliten ;)

Ikke vær bekymra for at du ikke kjenner så mye liv nei =) Men vannvittig frustrerende å ikke komme på oul, det er jo noe man gleder seg SÅ mye til!
Syns heller ikke du skal gå rundt å skjule magen, det er ikke bra for magen din å bli presset inn i for små klær, og ubehagelig er det også... Hva er kjæresten din redd for? At noe skal være galt? For sjansen for det er jo bitteliten ;)
Ja han er redd for at noe er galt, selv om jeg har vært i fin form hele tiden. Kjenner jeg er i drit dårlig humør pga timen ble avlyst, var så innstilt på å se minien i dag..........

Kjipt altså,, jeg hadde nok booka time å kjørt den halv annen timen,, Når man er innstilt på noe så er man innstilt på noe.

Jeg hadde nok også bestillt time 1.5 time unna, er en utålmodig sjel når det gjelder sånne ting :oops:

Tenke som så: viss det nå sko vert noe galt me babyen, sko dåkke bare då lata som ingenting? At dåkke ikkje har vært gravid i 18-20 uker? Hadde du klart det?! Eg vett me meg sjøl at eg aldri hadde klart den påkjenningen aleina og hadde trengt at dei rundt meg stilte opp.

Nå e det jo veldig sjelden de finne feil når ein har komt heilt te uke 18-20, så hadde nok prøvd å beroliga kjæresten din litt, og forklart kossen detta tar på for deg, du hørres sliten ut. Så håpe eg virkelig dåkke få ny time snart og at oul går bra :) <3

Er helt enig med Rixi! Vi offentligjorde det ikke før forrige uke, etter at vi fikk høre hjertelyden. (Seint, men var godt å endelig høre!!!) Men på jobben har de visst det hele tiden i tilfelle det skulle skjedd noe, og familien også. Kunne aldri klart å bare late som om alt var ok om det først skjedde noe.

Tenke som så: viss det nå sko vert noe galt me babyen, sko dåkke bare då lata som ingenting? At dåkke ikkje har vært gravid i 18-20 uker? Hadde du klart det?! Eg vett me meg sjøl at eg aldri hadde klart den påkjenningen aleina og hadde trengt at dei rundt meg stilte opp.

Nå e det jo veldig sjelden de finne feil når ein har komt heilt te uke 18-20, så hadde nok prøvd å beroliga kjæresten din litt, og forklart kossen detta tar på for deg, du hørres sliten ut. Så håpe eg virkelig dåkke få ny time snart og at oul går bra :) <3
Vi har opplevd et enormt stort tap for ganske kort tid siden, så hadde ikke ønsket noe oppmerksomhet om noe hadde vært alvorlig galt med babyen i magen. Tror det er det mannen er mest redd for også. Vet det er liten sjangs for at noe er galt.... Tror jeg ringer i morgen tidlig til sykehuset for å høre om vi kan få time så fort så mulig til oul. Er sliten og lei.....

Er helt enig med Rixi! Vi offentligjorde det ikke før forrige uke, etter at vi fikk høre hjertelyden. (Seint, men var godt å endelig høre!!!) Men på jobben har de visst det hele tiden i tilfelle det skulle skjedd noe, og familien også. Kunne aldri klart å bare late som om alt var ok om det først skjedde noe.
Hadde de på jobb visst det, hadde alle visst det. Kun noen få i familien vet det og 2 venninner. Vi bor i ei lita bygd, så her går ryktene fort. Har du vært på ul også?

Håpe du får ordna deg time i mårå <3 Og fortell ko stor påkjenning detta e for deg <3

Hadde de på jobb visst det, hadde alle visst det. Kun noen få i familien vet det og 2 venninner. Vi bor i ei lita bygd, så her går ryktene fort. Har du vært på ul også?

Nei, men har time 17.august! :) Er forresten 17+4..

Ja de bygdegreiene kjenner jeg til, så da forstår jeg bedre ;) Men da har dere jo tydeligvis fortalt til NOEN da :)

Back
Topp