Frustrert og hormonell

sofiebrvik

Gift med forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Føler absolutt ALT går i mot meg for tiden. Har nok å henge fingrene i med jobb og studie x2. Er så sliten om kveldene at du aner det ikke.

Men i dag rant det over for meg! Studerer fag på nettet, og skal ha eksamen i det fra i morgen og til fredag. I tillegg til dette tar jeg pedagogikk samlingsbasert. Dette tar jeg opp igjen fra i fjor, siden jeg ikke tok eksamen da. Men har alle arbeidskrav godkjent.

Så skulle de andre ha ei oppgave med muntlig fremføring, og jeg spurte om jeg skulle utføre den også. Det trengte jeg ikke, fikk jeg til svar.
Men SÅ sendte jeg en mail i går, bare for å si ifra at jeg kom til å droppe fredagen pga eksamen. Men får søren meg til svar at jeg ska fremføre på fredag. Jeg et så sint!!!!!!!!

Sendte en Mail som nærmest stod i flammer, for dette er søren ikke greit!
 
Til vanlig hadde jeg nok diskutert dette saklig, men nå er det både tårer og roping ;) takler ikke mer motgang nå
 
si i mot.. dette kan du ikke godta! Du har vel svart på hvitt at du har spurt via mail?
jeg er forresten litt i samme båt som deg, kombinerer jobb og studier! Og nå orker jeg nesten ingen av delene. Har muntlig eksamen i morgen!
Hvilket fag tar du på nett forresten? :)
 
Hjelper ikke si imot. Han mener han har sagt til meg at jeg måtte akseptere evt endringer i planen..
Dessuten at jeg ikke har hatt det muntlige kravet. Men det har jeg jo!!!
Får heldigvis utsatt det da, men fy søren så irriterende!! Hadde sluppet unna om jeg hadde vært sleip å ikke spurt.. Æsj!!!

Jeg tar Religion på nett ;) hehe
 
Back
Topp