Frustrert.......(lang)Oppdatert

1jente og 1 spire

Glad i forumet
Som noen av dere har lest før så har det vært noe tull med oppfølgingen min ved ullevål..lege som skulle ringe mandag å aldri ringte.....

Litt nytt kommer her....

Tirsdag fikk jeg tak i en veldig hyggelig sekretær som skulle finne ut av hvem lege osv og ringe meg opp så fort hun fant noe....Etter noen timer ringe legen jeg var hos...hurra[:D] Å hun forteller at hun har snakket med spesialister som sier vi kan få resten av oppfølgingen på lokalsykehuset på kongsvinger men at vi må føde på elverum eller ullevål....jeg og legen ble enige om elverum for der har vi vært før....[:D]Hurra endelig fødeplass og planene klare....babisen har det bra...

Så går det en time så ringer denne sekretæren meg opp..... og sier at hun har hørt med overlegen (spesialist) og han vil ha meg inn for å se på babyen selv...
Jeg forklarer at jeg nettopp har snakket med en lege som sa noe helt annet!! ja men vi måtte komme til han legen...den er grei sa jeg da gjør vi det[;)]
dette var tirsdag og nå må vi inn på torsdag....jeg sa da at vi er da vekk reist..for vi skal til bergen i 50år besøk...
men vi burde komme så vi om vi kunne flytte litt på den...

Så nå skal vi da til ullevål i morgen.....veldig spent på om det er noe galt eller ikke og om dem nå får bestemt seg hvor vi skal føde osv...
Rart man blir forvirra og frustrert på helse norge av og til sier bare jeg...[;)]

Takk til dere som gadd å lese dette, ble litt langt....
Ha en fortsatt fin dag[:D]

heihei...

Da får jeg endelig oppdatert her.

Var på ullevål og traff verdens trivligste overlege....alt var bra med lillmor i magen og resten av oppfølgingen blir på lokal sykehuset også blir det fødsel ved elverum...som vi ønsket om lokal sykehuset ikke var mulig...[:D]

Så han ringte rundt å fikset opp i alt og gav kritikk til dem som trengte det......fikk også vite litt mer om hva som kan gå galt...så slapper av og nyte resten av tiden nå[;)]

Takk for all støtten jenter[:D]

Ser ihvertfall ut som du er ved litt bedre mot nå som du har fått litt mere svar. Håper på oppdatering på torsdag da[:)]

ja er jo det, for nå vet jeg jo at den rette personen skal se på babisen og at ting blir bestemt på torsdag...Hjelper masse det[:D]
Jepp skal oppdatere når vi er kommet frem til bergen på kvelden[;)]

Så bra at det har skjedd noe da og at det ikke er BARE tull[8D]
Lykke til[;)]

Utrolig bra at du får komme inn på Ullevål ( synes nå jeg) for der har de virkelig den ekpertisen som trengs. Håper alt står bra til der da og at det går smertefritt !!!

ORIGINAL: 1jente og 1 spire

Som noen av dere har lest før så har det vært noe tull med oppfølgingen min ved ullevål..lege som skulle ringe mandag å aldri ringte.....

Litt nytt kommer her....

Tirsdag fikk jeg tak i en veldig hyggelig sekretær som skulle finne ut av hvem lege osv og ringe meg opp så fort hun fant noe....Etter noen timer ringe legen jeg var hos...hurra[:D] Å hun forteller at hun har snakket med spesialister som sier vi kan få resten av oppfølgingen på lokalsykehuset på kongsvinger men at vi må føde på elverum eller ullevål....jeg og legen ble enige om elverum for der har vi vært før....[:D]Hurra endelig fødeplass og planene klare....babisen har det bra...

Så går det en time så ringer denne sekretæren meg opp..... og sier at hun har hørt med overlegen (spesialist) og han vil ha meg inn for å se på babyen selv...
Jeg forklarer at jeg nettopp har snakket med en lege som sa noe helt annet!! ja men vi måtte komme til han legen...den er grei sa jeg da gjør vi det[;)]
dette var tirsdag og nå må vi inn på torsdag....jeg sa da at vi er da vekk reist..for vi skal til bergen i 50år besøk...
men vi burde komme så vi om vi kunne flytte litt på den...

Så nå skal vi da til ullevål i morgen.....veldig spent på om det er noe galt eller ikke og om dem nå får bestemt seg hvor vi skal føde osv...
Rart man blir forvirra og frustrert på helse norge av og til sier bare jeg...[;)]

Takk til dere som gadd å lese dette, ble litt langt....
Ha en fortsatt fin dag[:D]

Håper det ordner seg for dere nå da :)

Lykke til på Ullevål i morgen!

oppdatert[:D]

Back
Topp