Frustrert.. Jobb

*LilleHåp2016*

Betatt av forumet
Jeg har vært sykemeldt i 3 uker og på torsdag begynte jeg på jobb igjen..
Kasta opp flere ganger og var megakvalm hele dagen.. Midt på dagen fikk jeg et lite sammenbrudd og måtte låse meg inne på et rom for å gråte ut.. Aner ikke hvorfor :dead:
På fredag var det samme greia og jeg gikk hjem til lunsj.
Blir så frustrert over meg selv! Skulle ønske jeg bare kunne ta meg sammen, men jeg klarer ikke :inpain: Var absolutt ikke sånn når jeg gikk med datteren min..
Er det noen som er i samme båt?
Det var så godt å komme på jobb igjen å være litt sosial..

Hva skal man gjøre?

Håper kvalmen gir seg så jeg klarer meg bedre. Konsentrasjonen er noe dårlig når jeg hele tiden strever med å ikke kaste opp.. Dagens utblåsning!

Er ikke i samme båt, men ønsker deg lykke til <3 det går over og hvis det er ille kan du kontakte legen og få noe som hjelper ;)

Det funker nok ikke å ta seg sammen for å forebygge kvalme og brekninger. Her er det nok hormoner og andre kroppslige ting som spiller inn. Hva med å følge kroppens "signaler" og slappe av en liten periode til? Alle svangerskap er forskjellig, og det er lite nyttig å sammenligne graviditeter. Det høres ikke ut som du har det noe særlig godt på jobb disse dagene. Kjenner godt til svangerskapskvalme - umulig å konsenstrere seg og jobbe. Dessuten blir man utmattet av å holde på sånn. Husk; det går over. Gi deg selv litt slækk, akkurat nå er du gravid, jobbe skal du gjøre i mange år til.

Det funker nok ikke å ta seg sammen for å forebygge kvalme og brekninger. Her er det nok hormoner og andre kroppslige ting som spiller inn. Hva med å følge kroppens "signaler" og slappe av en liten periode til? Alle svangerskap er forskjellig, og det er lite nyttig å sammenligne graviditeter. Det høres ikke ut som du har det noe særlig godt på jobb disse dagene. Kjenner godt til svangerskapskvalme - umulig å konsenstrere seg og jobbe. Dessuten blir man utmattet av å holde på sånn. Husk; det går over. Gi deg selv litt slækk, akkurat nå er du gravid, jobbe skal du gjøre i mange år til.

Takk for fine og viktige ord! Det fikk meg til å tenke litt... :):Heartred

Uff, det hørtes ikke noe særlig ut! Sliter ikke med det samme desverre, jeg er motsatt.. har absolutt ikke lyst til å gå på jobb! Men må mann så må mann ;-) Husk du skal jobbe i MANGE år og å være gravid er man ikke så ofte! Så prøv å nyt det og samle krefter til det nye livet som du skaper :-D

Back
Topp